Перехрестя стихій та історій

Хмельницька область – типовий «середняк» поміж інших областей України. 12- е місце за рівнем інвестиційної привабливості, 18-те  – за індексом людського розвитку та туристична terra incognita для більшості українців, які, навіть, найвідомішу місцеву атракцію – Кам’янець-Подільський, не асоціюють з регіоном.   

Ці факти, а також те, що за своїми туристичними можливостями область є недооціненою: перше місце за заповідним фондом, численні замки, найбільша печера Європи та багато ін.. є результатом маркетингового дослідження, проведеного «Бюро Маркетингових Технологій» в процесі бренд-ідентифікації території. 

Проект територіального брендингу включав в себе також стратегічну експертну сесію, розробку позиціонування та рекламної кампанії області.

На публічній презентації за участі регіональних ЗМІ, що відбулася 12 серпня 2016 року в мітинг-залі Хмельницької ОДА, на вибір хмельничан винесено 4 варіанти бренду Хмельниччини з інтеграцією в предметне середовище: 

Варіант 1. В основу візуальної айдентики позиціонування «Перехрестя стихій та історій»  покладено окружності, що символізують все те цікаве, що має Хмельниччина – це природа, водойми та сонце і тепло землі, які побачить кожен, хто навідається у чарівні землі Хмельниччини. Також у побудову знаку закладене технічне виконання в стилі веселки, як світлого, радісного та доброго символу. 

 

 

 

 

Варіант 2. Графічний знак – самобутній. Водночас, сучасний та аутентичний, як для Хмельниччини, оскільки будова графічної частини та її вигляд є відображенням стилістики та виконання узорів, якими прикрашали вишиванки саме на Хмельниччині, і цим він додатково поєднаний з місцевістю. Легкі та цікаві кольори доповнюють цей узор, розповідаючи про багатогранність та різнобарвність Хмельниччини.

 

Варіант 3. Класичний гербовий варіант. Таку стилістику та подачу знаку використовують у Старому світі для брендування старих Європейських міст. Стиль – лаконічний, з відсиланям до історії. Але виконаний у сучасній стилістиці. На гербі маємо лаконічно зображені цікавинки Хмельниччини — замок, як уособлення замків, фортифікацій та старовинних маєтків; воду, як уособлення Дністру та багатьох невеликих річок та водоспадів; зелені пагорби як уособлення природи, її краси, зелені, та печер, які існують в цих пагорбах. Знак простий, прямо пов’язаний із Хмельницькою областю. 

 

Варіант 4. Найсучасніший з усіх варіантів. Динамічний та яскравий. Цей знак уособлює перші дві літери ХМельниччина. Одночасно, елементи, з яких побудована буква «х» є двома серцями, які перехрещуються, що символізує поєднання зелені природи, її багатств, та краси із серцями людей, які тут живуть. Така стилістика зараз дуже популярна у світі, бо дозволяє урізноманітнити весь стиль. Тобто, залишаючи ці прости форми, ми можемо наповнювати їх новим сенсом – тому будь-яка частина та елемент знаку можуть бути наповнені патерном, узором, фотографією таким чином, щоб максимально передати потрібну емоцію саме тут і саме зараз.

Он-лайн голосування за візуалізацію бренду Хмельниччини відбудеться найближчим часом на офіційному сайті Хмельницької ОДА (http://www.adm.km.ua/).

Після вибору одного з варіантів стартуватимуть туристичний портал та рекламна кампанія області.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Plan B: в Sergey Makhno Architects створили проєкт будинку на глибині 15 метрів

Команда студії Sergey Makhno Architects розробила інноваційну концепцію підземного будинку — Plan B. «Якщо ти не прислухаєшся до світу, не ставишся ...

Креатори з Сінгапуру ініціювали обмін краєвидами з вікон

Проєкт Window Swap дозволяє користувачам з різних міст світу обмінятися краєвидами, які видно з їх вікон, щоб бодай так відволіктися від щоденної рутини.

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми

Навесні ми писали про старт нового українського проєкту на підтримку прав ЛГБТ+ спільноти «Союзники в дії». Реалізує його ГО «Точка ...

Агентство Reynolds and Reyner провело редизайн упаковок мороженого «Три Ведмеді»

За 19 лет ассортимент бренда «Три Ведмеді» заметно расширился. Компания вошла в тройку лучших производителей Украины. Но появилась и проблема ...

Двоповерховий салон літака обіцяє і спальні місця в економ-класі, і соціальну дистанцію

Американський стартап Zephyr Aerospace розробив для авіаліній дизайн, який передбачає двоповерховий салон літака та комбінацію крісла з ліжком для економ-класу. ...