Перехрестя стихій та історій

Хмельницька область – типовий «середняк» поміж інших областей України. 12- е місце за рівнем інвестиційної привабливості, 18-те  – за індексом людського розвитку та туристична terra incognita для більшості українців, які, навіть, найвідомішу місцеву атракцію – Кам’янець-Подільський, не асоціюють з регіоном.   

Ці факти, а також те, що за своїми туристичними можливостями область є недооціненою: перше місце за заповідним фондом, численні замки, найбільша печера Європи та багато ін.. є результатом маркетингового дослідження, проведеного «Бюро Маркетингових Технологій» в процесі бренд-ідентифікації території. 

Проект територіального брендингу включав в себе також стратегічну експертну сесію, розробку позиціонування та рекламної кампанії області.

На публічній презентації за участі регіональних ЗМІ, що відбулася 12 серпня 2016 року в мітинг-залі Хмельницької ОДА, на вибір хмельничан винесено 4 варіанти бренду Хмельниччини з інтеграцією в предметне середовище: 

Варіант 1. В основу візуальної айдентики позиціонування «Перехрестя стихій та історій»  покладено окружності, що символізують все те цікаве, що має Хмельниччина – це природа, водойми та сонце і тепло землі, які побачить кожен, хто навідається у чарівні землі Хмельниччини. Також у побудову знаку закладене технічне виконання в стилі веселки, як світлого, радісного та доброго символу. 

 

 

 

 

Варіант 2. Графічний знак – самобутній. Водночас, сучасний та аутентичний, як для Хмельниччини, оскільки будова графічної частини та її вигляд є відображенням стилістики та виконання узорів, якими прикрашали вишиванки саме на Хмельниччині, і цим він додатково поєднаний з місцевістю. Легкі та цікаві кольори доповнюють цей узор, розповідаючи про багатогранність та різнобарвність Хмельниччини.

 

Варіант 3. Класичний гербовий варіант. Таку стилістику та подачу знаку використовують у Старому світі для брендування старих Європейських міст. Стиль – лаконічний, з відсиланям до історії. Але виконаний у сучасній стилістиці. На гербі маємо лаконічно зображені цікавинки Хмельниччини — замок, як уособлення замків, фортифікацій та старовинних маєтків; воду, як уособлення Дністру та багатьох невеликих річок та водоспадів; зелені пагорби як уособлення природи, її краси, зелені, та печер, які існують в цих пагорбах. Знак простий, прямо пов’язаний із Хмельницькою областю. 

 

Варіант 4. Найсучасніший з усіх варіантів. Динамічний та яскравий. Цей знак уособлює перші дві літери ХМельниччина. Одночасно, елементи, з яких побудована буква «х» є двома серцями, які перехрещуються, що символізує поєднання зелені природи, її багатств, та краси із серцями людей, які тут живуть. Така стилістика зараз дуже популярна у світі, бо дозволяє урізноманітнити весь стиль. Тобто, залишаючи ці прости форми, ми можемо наповнювати їх новим сенсом – тому будь-яка частина та елемент знаку можуть бути наповнені патерном, узором, фотографією таким чином, щоб максимально передати потрібну емоцію саме тут і саме зараз.

Он-лайн голосування за візуалізацію бренду Хмельниччини відбудеться найближчим часом на офіційному сайті Хмельницької ОДА (http://www.adm.km.ua/).

Після вибору одного з варіантів стартуватимуть туристичний портал та рекламна кампанія області.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.