• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Перехрестя стихій та історій

16 Серпня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Перехрестя стихій та історій
Share on FacebookShare on Twitter

Хмельницька область – типовий «середняк» поміж інших областей України. 12- е місце за рівнем інвестиційної привабливості, 18-те  – за індексом людського розвитку та туристична terra incognita для більшості українців, які, навіть, найвідомішу місцеву атракцію – Кам’янець-Подільський, не асоціюють з регіоном.   

Ці факти, а також те, що за своїми туристичними можливостями область є недооціненою: перше місце за заповідним фондом, численні замки, найбільша печера Європи та багато ін.. є результатом маркетингового дослідження, проведеного «Бюро Маркетингових Технологій» в процесі бренд-ідентифікації території. 

Проект територіального брендингу включав в себе також стратегічну експертну сесію, розробку позиціонування та рекламної кампанії області.

На публічній презентації за участі регіональних ЗМІ, що відбулася 12 серпня 2016 року в мітинг-залі Хмельницької ОДА, на вибір хмельничан винесено 4 варіанти бренду Хмельниччини з інтеграцією в предметне середовище: 

Варіант 1. В основу візуальної айдентики позиціонування «Перехрестя стихій та історій»  покладено окружності, що символізують все те цікаве, що має Хмельниччина – це природа, водойми та сонце і тепло землі, які побачить кожен, хто навідається у чарівні землі Хмельниччини. Також у побудову знаку закладене технічне виконання в стилі веселки, як світлого, радісного та доброго символу. 

 

 

 

 

Варіант 2. Графічний знак – самобутній. Водночас, сучасний та аутентичний, як для Хмельниччини, оскільки будова графічної частини та її вигляд є відображенням стилістики та виконання узорів, якими прикрашали вишиванки саме на Хмельниччині, і цим він додатково поєднаний з місцевістю. Легкі та цікаві кольори доповнюють цей узор, розповідаючи про багатогранність та різнобарвність Хмельниччини.

 

Варіант 3. Класичний гербовий варіант. Таку стилістику та подачу знаку використовують у Старому світі для брендування старих Європейських міст. Стиль – лаконічний, з відсиланям до історії. Але виконаний у сучасній стилістиці. На гербі маємо лаконічно зображені цікавинки Хмельниччини — замок, як уособлення замків, фортифікацій та старовинних маєтків; воду, як уособлення Дністру та багатьох невеликих річок та водоспадів; зелені пагорби як уособлення природи, її краси, зелені, та печер, які існують в цих пагорбах. Знак простий, прямо пов’язаний із Хмельницькою областю. 

 

Варіант 4. Найсучасніший з усіх варіантів. Динамічний та яскравий. Цей знак уособлює перші дві літери ХМельниччина. Одночасно, елементи, з яких побудована буква «х» є двома серцями, які перехрещуються, що символізує поєднання зелені природи, її багатств, та краси із серцями людей, які тут живуть. Така стилістика зараз дуже популярна у світі, бо дозволяє урізноманітнити весь стиль. Тобто, залишаючи ці прости форми, ми можемо наповнювати їх новим сенсом – тому будь-яка частина та елемент знаку можуть бути наповнені патерном, узором, фотографією таким чином, щоб максимально передати потрібну емоцію саме тут і саме зараз.

Он-лайн голосування за візуалізацію бренду Хмельниччини відбудеться найближчим часом на офіційному сайті Хмельницької ОДА (http://www.adm.km.ua/).

Після вибору одного з варіантів стартуватимуть туристичний портал та рекламна кампанія області.

 

Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК і СБС ЗСУ запустили рекрутингову платформу для комунікаційних фахівців

18 Серпня, 2025
Аналітика

Скільки грошей в українському PR: агенція znamy та спілка Piarity запускають всеукраїнське дослідження

9 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.