Пчелка-инфлюенсер пытается завоевать Instagram, чтобы спасти себя

На Instagram пришла первая в мире пчела-инфлюенсер. Зачем? Чтобы спасти всех пчел, конечно.

Аккаунт под названием B, был создан организацией Fondation de France, которая собирает средства, чтобы спасти этих насекомых от вымирания.

За относительно недолгий период вокруг пчелы собралось более 137000 подписчиков. Организация надеется, что такая популярность сделает пчелу интересным инфлюенсером для брендов.

А средства, заработанные насекомым, пойдут на восстановление природной среды обитания, просвещение публики и кампании против пестицидов и в поддержку экологичного фермерства.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...