Організація, що бореться з неписьменністю, створила «поламаний» шрифт

Багато хто з нас сприймає здатність читати як належне, але чимало дорослих людей у США мають проблеми з читанням найпоширенішою мовою цієї країни. За даними некомерційної організації Literacy Partners приблизно 18% жителів Нью-Йорка володіють англійською мовою недостатньо добре, щоб бути в змозі читати актуальні публічні оголошення. Тому спільно з нью-йоркським відділенням агенції The&Partnership організація створила спеціальний шрифт, який став втіленням цієї проблеми. «Поламаний» шрифт під назвою Sans 18% ілюструє, як це – дивитися на білборд, інформаційну брошуру чи рецепт від лікаря і не розуміти, що там написано.

Концепція такого шрифту пояснюється у відео, озвученому одним з учнів, які беруть участь в освітніх програмах Literacy Partners. Це відео заохочує глядачів відвідати сайт організації та допомогти «полагодити» цей шрифт, закривши прогалину в освіті населення.

З цією метою організація Literacy Partners проводить безкоштовні заняття та пропонує книжки тим іммігрантам, які бажали б покращити свої усні та письмові мовні навички. Особливо це стосується тих, хто є батьками чи опікунами дітей.

Актуально як ніколи

Ентоні Тассі (Anthony Tassi), гендиректор Literacy Partners, зазначив, що пандемія COVID-19 зробила явною нагальну потребу у всезагальній письменності населення.

«Ми не можемо допускати, щоб деякі групи населення були нездатні прочитати основну інформацію щодо громадського здоров’я, – пояснив він. – Їхня неписьменність може призвести до потенційно летальних наслідків як для них самих, так і для людей, що їх оточують».

Він також додав, що Literacy Partners зробила свої освітні програми доступними в онлайн-форматі і намагається забезпечити родини технологіями, необхідними для участі в них.

За словами Джастіна Рубена (Justin Ruben), виконавчого креативного директора The&Partnership у Нью-Йорку, такий «поламаний» шрифт вони почали створювати ще до початку пандемії. Їм довелося лише дещо змінити відео, щоб включити у нього актуальніші оголошення.

Рубен пояснив, що вони планували запустити цю кампанію під час щорічного благодійного вечора Literacy Partners, але цю квітневу подію було, звісно, перенесено через пандемію. І оскільки цей найбільший захід зі збору коштів на благодійні програми Literacy Partners переноситься на пізніший час, ця кампанія стала вкрай важливим способом, у який можна звернутися до публіки прямо зараз.

Два роки тому агенція The&Partnership створила для організації Literacy Partners аналогічну кампанію під назвою «Нечитабельні книжки» (Unreadable Books). Ця активація відбувалася в книжкових магазинах. В її ході всі літери у назвах відомих книжок було перемішано, щоб привернути увагу до проблеми неписьменності.

Джерело

А ось ці шрифти уособлюють в собі дещо позитивніше

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 ...

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді. «Люди, ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...