Організація, що бореться з неписьменністю, створила «поламаний» шрифт

Багато хто з нас сприймає здатність читати як належне, але чимало дорослих людей у США мають проблеми з читанням найпоширенішою мовою цієї країни. За даними некомерційної організації Literacy Partners приблизно 18% жителів Нью-Йорка володіють англійською мовою недостатньо добре, щоб бути в змозі читати актуальні публічні оголошення. Тому спільно з нью-йоркським відділенням агенції The&Partnership організація створила спеціальний шрифт, який став втіленням цієї проблеми. «Поламаний» шрифт під назвою Sans 18% ілюструє, як це – дивитися на білборд, інформаційну брошуру чи рецепт від лікаря і не розуміти, що там написано.

Концепція такого шрифту пояснюється у відео, озвученому одним з учнів, які беруть участь в освітніх програмах Literacy Partners. Це відео заохочує глядачів відвідати сайт організації та допомогти «полагодити» цей шрифт, закривши прогалину в освіті населення.

З цією метою організація Literacy Partners проводить безкоштовні заняття та пропонує книжки тим іммігрантам, які бажали б покращити свої усні та письмові мовні навички. Особливо це стосується тих, хто є батьками чи опікунами дітей.

Актуально як ніколи

Ентоні Тассі (Anthony Tassi), гендиректор Literacy Partners, зазначив, що пандемія COVID-19 зробила явною нагальну потребу у всезагальній письменності населення.

«Ми не можемо допускати, щоб деякі групи населення були нездатні прочитати основну інформацію щодо громадського здоров’я, – пояснив він. – Їхня неписьменність може призвести до потенційно летальних наслідків як для них самих, так і для людей, що їх оточують».

Він також додав, що Literacy Partners зробила свої освітні програми доступними в онлайн-форматі і намагається забезпечити родини технологіями, необхідними для участі в них.

За словами Джастіна Рубена (Justin Ruben), виконавчого креативного директора The&Partnership у Нью-Йорку, такий «поламаний» шрифт вони почали створювати ще до початку пандемії. Їм довелося лише дещо змінити відео, щоб включити у нього актуальніші оголошення.

Рубен пояснив, що вони планували запустити цю кампанію під час щорічного благодійного вечора Literacy Partners, але цю квітневу подію було, звісно, перенесено через пандемію. І оскільки цей найбільший захід зі збору коштів на благодійні програми Literacy Partners переноситься на пізніший час, ця кампанія стала вкрай важливим способом, у який можна звернутися до публіки прямо зараз.

Два роки тому агенція The&Partnership створила для організації Literacy Partners аналогічну кампанію під назвою «Нечитабельні книжки» (Unreadable Books). Ця активація відбувалася в книжкових магазинах. В її ході всі літери у назвах відомих книжок було перемішано, щоб привернути увагу до проблеми неписьменності.

Джерело

А ось ці шрифти уособлюють в собі дещо позитивніше

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.