Новое лицо продуктовых магазинов

Надо сказать, это непростая задача – создать новый презентабельный вид для такого крупного клиента. Однако, The Variable справились с ней. Внутренний вид магазинов был переделан таким образом, чтобы у покупателя не возникало чувства, будто он попал в обычный супермаркет со знакомыми полками и стеллажами: все отделы выглядят очень привлекательно, с приятными цветами (преимущественно пастельных оттенков) и красивыми островками продуктов. Также был переделан логотип на более приятный, с плавными линиями. Вдобавок в кампанию были добавлены принты, используемые в наружной рекламе с изображением отменного вида продуктов на фоне фирменного зеленого цвета сети.
 
 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...