Nickelodeon создал фигурки персонажей «Губки Боба» в виде мемов

Телевизионная сеть Nickelodeon выпустила фигурки персонажей мультсериала «Губка Боб Квадратные штаны» в образах, которые стали мемами.

Набор состоит из шести 8-дюймовых фигурок. Среди них – Дикий Спанч Боб, Губка Боб, который передразнивает, удивленный Патрик, Сквидвард и Губка Боб, показывающий руками радугу.

Игрушка доступна на Amazon. Каждая из них стоит 22 доллара.

Первый эпизод мультсериала «Губка Боб Квадратные Штаны» вышел 1 мая 1999 года. Сейчас он насчитывает 267 серий и переведенный более чем на 60 языков.

Фото: Amazon

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...