Не только пиво носить…

Компания Heineken уже давно известна не только своим пивом. За последние несколько лет она сотрудничала с несколькими брендами в целях создания продукции премиум-класса для мужчин в рамках программы #Heinekin100. В седьмой год существования #Heniekin100 бренд решил объединиться с TUMI — производителем элитных аксессуаров для путешествий и бизнеса. Вместе два бренда создали мужскую сумку с фирменными зелёными деталями Heineken.

Стильная сумка выполнена в чёрном цвете с ярко-зелёными застёжками-молниями. «Мы с большой радостью сотрудничаем с Heineken, поскольку оба наших бренда олицетворяют глобальную тонкую работу премиум-класса и преданность своим потребителям», — отметил директор глобального креативного отдела TUMI Майкл Петри (Michael Petry).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.