Попри величезну популярність Instagram Stories, реклама в них часто зводиться до недбалої нарізки, переробленої зі звичайного ролика на півхвилини. Тому на тлі всього цього особливої уваги заслуговує кампанія «Настрій дня» (Iconic Days), яку нещодавно запустила німецька філія McDonald’s.

Агенція TBWA/Heimat створила дуже лаконічну серію, вмістивши максимум змісту у мінімум форми. Вона пов’язала різноманітні продукти McDonald’s з годинами дня.

Кожен пункт меню зображений у вигляді простого значка на білому тлі. Але його контури заповнюють, залежно від години, світанки, сутінки, зоряне небо тощо. Кожне зображення було опубліковане у відповідний час.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Без галасливих туристів: композитор записав звуки затихлого Лондону

Дизайнер звуку та композитор Вілл Коен створив серію бінауральних записів, які відтворюють звуки затихлого Лондону у ці дивні часи.

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.