Настрій години та елегантний мінімалізм McDonald’s у Instagram Stories

Попри величезну популярність Instagram Stories, реклама в них часто зводиться до недбалої нарізки, переробленої зі звичайного ролика на півхвилини. Тому на тлі всього цього особливої уваги заслуговує кампанія «Настрій дня» (Iconic Days), яку нещодавно запустила німецька філія McDonald’s.

Агенція TBWA/Heimat створила дуже лаконічну серію, вмістивши максимум змісту у мінімум форми. Вона пов’язала різноманітні продукти McDonald’s з годинами дня.

Кожен пункт меню зображений у вигляді простого значка на білому тлі. Але його контури заповнюють, залежно від години, світанки, сутінки, зоряне небо тощо. Кожне зображення було опубліковане у відповідний час.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...