Макияж, об который можно сломать глаза.

Всё это превращается в невероятные портреты, которые выглядят настолько реалистично, что можно предположить, будто они являются результатом манипуляций в фотошопе. Но, как быстро становится очевидным, оптический иллюзорный макияж художницы является реальным. 

 

1. «Когда я вижу тебя…».

 

2. «Как я себя чувствую сегодня».

 

3. «Между превращениями».

 

4. «Вдохновение Робертом Годеттом».

 

5. «Желание».

 

6. «Синдром Алисы в стране чудес».

 

7. «Иногда мне нужно только плечо, на которое можно опереться».

 

8. «Там, где твоя вселенная».

 

9. «Вдохновение Филлипом Кремером».

 

10. «Подарок».

 

11. «Селфи».

 

12. «Дом реформатора и поэта Манха Хань Юн-ун».

 

13. «Невидимая видимость».

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Починаючи з 2011 року, японський креатор Тацуя Танака щодня створює крихітну сценку з повсякденного життя для свого «календаря мініатюр».