Лондонское метро захватили котики!

С помощью краудфандинга группа британских активистов Glimpse собрала 23 тысячи фунтов, чтобы выкупить все рекламные места на станции метро “Клэпхэм-Коммон” в Лондоне. Деньги на эту благую цель всем миром собирали на Kickstarter, и, как результат, 68 рекламных плакатов было заменено на плакаты с котиками. 

Проект получил название Citizens Advertising Takeover Service (сокращенно – CATS), что в переводе означает  «Гражданская служба захвата рекламы». 

Активисты говорят, что с помощью этого проекта они хотят заставить людей посмотреть на мир по-новому и напомнить, что они могут его изменить.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...

В Об’єднаних Арабських Еміратах поставили в паспортах штампи з «марсіанського» чорнила

Всі, хто цього вівторка прибували в Об’єднані Арабські Емірати, отримали в паспортах ексклюзивні штампи з «марсіанського чорнила».