Ті, хто дивився інавгурацію Президента США Джо Байдена, могли помітити, що веб-сайт Білого дому тепер виглядає інакше. Більше того: логотип Білого дому тепер теж інший.
Нова адміністрація досить тонко оновила логотип: на відміну від логотипу адміністрації Трампа, Байден зображує фасад Білого дому з архітектурними деталями, такими як колони та вікна білого кольору на темно-синьому фоні. За словами Бена Остроуера, засновника та креативного директора креативної агенції Wide Eye, яка розробляла логотип разом із креативним директором Білого дому Карахною Мегвуд та ілюстратором Джоном Матою, для того, щоб це було правильно, знадобилося близько 30-ти варіантів. І це був лише початок. Згодом вони розробили цілу систему логотипів, кожний з яких створено для задоволення потреб різного контексту та середовищ.
Тим, у кого логотип Білого дому був постійно перед очима, здавалося, що він зовсім не змінився. Насправді він постійно змінювався разом зі змінами адміністрацій. Цифрові логотипи епохи Буша та Обами мали градієнтний темно-синій фон, обрамлений овалом. Команда Обами спростила попередній логотип, видаливши слова «Білий дім» та «Вашингтон». А в 2017 році адміністрація Трампа видалила овальну раму і вирівняла та перевернула кольори, щоб сам будинок був темно-синім.
Останнє оновлення покликане відображати цілі адміністрації Байдена, пояснює директор з цифрових стратегій Білого дому Роб Флаерті. Він вказує на тінь за колонами. «У новому логотипі є трохи більше текстури, — говорить Флаерті. — Це і перспектива, і повернення до традиційного коріння. Цей логотип — свого роду заява про те, для чого ми прийшли і що плануємо здійснити. Ми об’єднуємо країну і перемагаємо у битві за душу нації, але при цьому також намагаємось істотно покращити життя людей».
На логотипі також зображений північний фасад будівлі. У розробників була ідея показати більш мальовничу південну сторону, але в підсумку вони вирішили дотримуватися традицій. Вхідні двері Білого дому знаходяться на північному фасаді, тому логотип таким чином символізує відкритість Білого дому для людей.
Логотип також з’являється з двома різними шрифтами, що використовувались під час кампанії Байдена — Mercury та Decimal — залежно від контексту, причому Mercury, більш традиційний шрифт, посідає центральне місце. «Це більш серйозний шрифт із засічками, який більше відповідає посаді президента», — говорить типограф Джонатан Хефлер, який розробляв шрифти.
Хоча логотип комусь може здатися надто традиційним, дизайнери додали витончені деталі, які можна комбінувати та поєднувати, щоб, незалежно від того, де логотип розміщено — чи це на невеликому аркуші паперу, чи на фасаді хмарочоса, — він завжди виглядав президентським.
Читайте також: Журналіст екологічного порталу GreenMatters Ендрю Крософскі розповів історію створення знаку recycling.