Логика абсурда в мире сюрреализма. Часть 1.

Художник Михаил Хохлачёв более известен в мире как Майкл Шеваль. Сейчас он живет в США, где и работает, устраивая персональные выставки в Нью-Йорке. С 1998 года Майкл Шеваль является членом престижной академии искусств Нью-Йорка. Он является членом Общества искусств Лондона. Михаил-Майкл постоянно участвует на всевозможных европейских выставках.

По мнению художника, абсурд – ничто иное, как логика сердца, тесно переплетающаяся с бессознательным миром, воображением и иллюзиями. Именно этой теме и посвящены его работы. Сюжеты его картин – это немой диалог со зрителем, который повергает в шок, смешит, вгоняет в депрессию или же напротив  ободряет. Эмоции, которые вызывают его работы, индивидуальны, ведь мозаику абсурдных образов каждый понимает и воспринимает по-своему. Другая сторона реальности, рождённая безудержной фантазией и воображением, очаровывает и притягивает.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Половинчасті речі: коли дизайн пристосовується до відеоконференцій

Пивний бренд Foster's останнім часом почав пропонувати людям купувати половинчасті речі, щоб зібрати кошти для фонду допомоги потерпілим від коронавірусу.

На що схожі шрифти, які символізують людство?

Ідея Typelab Space Collection полягала в тому, щоб створити колекцію шрифтів, які змогли б стати візуальним втіленням всієї культури людства.

Переможці Ukrainian Design: The Very Best Of 2020

Переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 стали відомі в рамках Ukrainian Creative Stories 2020. Ukrainian Design: ...

Легальний період для самітників: українські митці на карантині. Частина перша

Легальний період для самітників: українські митці на карантині. Частина перша

Митці, як завжди, у пошуках нових можливостей, навіть на карантині. Аби зрозуміти, як переживають ізоляцію співвітчизники, арт-консультантка, менеджерка культурних проєктів ...

Японська компанія встановила картонний автомат для продажу напоїв

В Японії на кожні 23 особи припадає один автомат із продажу всякої всячини. Але картонний автомат для продажу напоїв компанія Hacomo встановила першою.

«Добре портфоліо» поповнилось роботами студентів Креативної Практики

«Добре портфоліо» поповнилось роботами студентів Креативної Практики

Нещодавно Креативна Практика випустила перший набір студентів зі свого пілотного курсу «Основи дизайну». Їм запропонували виконати завдання для соціальних ініціатив ...