Лицо Вены в её жителях. Часть 3.

«Я всегда стараюсь понять душу каждого города и стремлюсь найти то, что является особенным в каждом месте и людях, живущих там», — говорит автор фотопроекта «Взгляд на Вену» Скандер Хлиф.

С предыдущими двумя частями Вы можете ознакомиться здесь и здесь.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

10 кейсів українських цифрових продуктів: у червні відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design

Цифровізація стає всюдисущою і захоплює нові й нові індустрії: перевезення, медицину, продажі, довіз товарів, освіту, замовлення їжі та навіть саму ...

School of visual communication та Creativity.ua проводять конкурс до Дня дизайнера

Щорічно 27 квітня дизайнери зі всього світу відзначають своє професійне свято — Всесвітній день дизайну. Тож до Дня дизайнера разом ...

Не «лимонка»: вершина ергономічності – клавіатура-граната Pineapple

Доволі функціональна клавіатура-граната Pineapple являє собою такий дизайн, яким навряд чи Microsoft або Logitech скористаються у позірному майбутньому.

Студія VOUW створила вуличний ліхтар, що нахиляється до перехожих

Ліхтар, що нахиляється до перехожих, є частиною розробленої студією VOUW концепції «слоу-тек», покликаної трохи вповільнити хаос сучасного життя.

Динамічні зображення, створені штучним інтелектом, в новому відео Beko

Це відео є спробою «перекласти» концепцію сталого розвитку мовою генеративних зображень, які створюються штучним інтелектом.