Летние бутылочки Borjomi для активных людей

IDS Borjomi International представляет специальную серию «Боржоми» в новом дизайне, посвященном активному времяпрепровождению.

Лето – пора длинных дней, теплых ночей, новых открытий и искренних эмоций. Это время оставить все заботы позади, погрузиться с головой в мир драйвовых развлечений и получить максимум удовольствия от жизни. Прокатиться с ветерком на гироскутере или вдоволь покрутить педали, скоротать время на пикнике за ракеткой или мячом, насладиться чувством баланса на вейке или укротить водную стихию на каяке – пожалуй, у каждого из нас найдется занятие по душе. И, вероятно, каждый из нас также хотя бы раз желал попробовать свои силы в чем-то новом. Самые популярные и самые желанные развлечения воплотились в новом дизайне «Боржоми» в виде предложения того, как активно и в удовольствие можно провести время.

Специальная серия «Боржоми» представлена в формате: алюминиевой банки 0.33 л, ПЭТ бутылки со sleeve-этикеткой 0.5 и 0.75 л, а также в групповой упаковке – для запасливых потребителей.

Над дизайном работали:

Клиент: IDS Borjomi International

Директор по развитию бизнеса и маркетинга IDS Borjomi International – Наталия Матусевич.

Маркетинг-менеджер IDS Borjomi International – Оксана Панкина.

Старший бренд-менеджер TM Borjomi, IDS Borjomi International – Елена Куваева.

Менеджер по упаковке IDS Borjomi International – Татьяна Руденко.

Агентство: elvisPelvis

Арт-директор: Владимир Немченко

Дизайнер: Игорь Шматко

Иллюстратор: Лора Трындык

3D-дизайнер: Александр Кравцов

Аккаунт-менеджер: Алина Чайка

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...

В Об’єднаних Арабських Еміратах поставили в паспортах штампи з «марсіанського» чорнила

Всі, хто цього вівторка прибували в Об’єднані Арабські Емірати, отримали в паспортах ексклюзивні штампи з «марсіанського чорнила».