Lego знімає екшн-трейлер на основі дитячої уяви

«Lego фільм» та його сиквели блискуче впоралися з завданням показати, як дитяча уява здатна створювати дивовижні світи. А нова реклама, створена власною агенцією компанії (The Lego Agency) та знята Hobby Film, повертається до цієї ідеї, хоча й в меншому масштабі, і перетворює дитячі фантазії у екшн-трейлер до фільму.

Креативна команда The Lego Agency та режисер Торбен Кельструп (Torben Kjelstrup) видали групі маленьких фантазерів набори Lego City Police та попросили їх вигадати сюжет для кінофільму, граючись із конструктором. І дітлахи видали чимало ідей, які потім компанія Lego перетворила на неймовірний екшеновий трейлер для «фільму-пограбування, який раптом стає мюзиклом». У ньому можна побачити титанову рибину, діамант вартістю у три мільярди-трильйони доларів, інцидент з льодяником, великі тачки та ще багато іншого.

Діти та режисери – одна команда

Том Рікард (Tom Rickard), гендиректор Hobby Film, розповів, що процес роботи над трейлером вимагав хорошої командної роботи від усіх учасників: «Під час нашої першої зустрічі ми й гадки на мали, який фільм зніматимемо, тож нам довелося попрацювати, щоб якось розпланувати всю кампанію та історію, яку ми будемо візуалізувати. І кожен, хто сидів тоді за столом, погодився, що ми не повинні махлювати. Ми не будемо самі втручатися у сценарій. Ми лише слідуватимемо за уявою дітей».

А режисер Кельструп зізнався: «Не стану заперечувати: у нас було чимало побоювань, коли ми передали весь контроль над креативом групці восьмирічних дітей. Ми, режисери, відомі тим, що дуже неохоче віддаємо контроль у чужі руки. Але потім ми почали за ними записувати і побачили, що діти в процесі гри здатні вирішувати поставлені завдання».

Рікард також додав, що кастинг був вирішальною частиною процесу: «Спочатку ми намагалися знайти таких дітей, які б вигадували найбожевільніші історії. Але, прислухавшись до них, ми зрозуміли, що навіть ті діти, які зовсім трішечки дивакуваті, можуть бути неймовірно кумедними. А тихі та задумливі виявилися здатні тихою сапою весь сюжет з ніг на голову перевернути. У декого з них був просто неперевершений талант оповідача, і вони всьому могли знайти логічне завершення».

Дебс Джеррард (Debs Gerrard), креативна директорка The Lego Agency, зазначила: «Ми переконані, що кожна дитина має вроджений талант до вирішення завдань. Тому ми хотіли втілити у життя те, як діти використовують творчий підхід, щоб з нашим новим конструктором ловити злочинців».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...