«Lego фільм» та його сиквели блискуче впоралися з завданням показати, як дитяча уява здатна створювати дивовижні світи. А нова реклама, створена власною агенцією компанії (The Lego Agency) та знята Hobby Film, повертається до цієї ідеї, хоча й в меншому масштабі, і перетворює дитячі фантазії у екшн-трейлер до фільму.

Креативна команда The Lego Agency та режисер Торбен Кельструп (Torben Kjelstrup) видали групі маленьких фантазерів набори Lego City Police та попросили їх вигадати сюжет для кінофільму, граючись із конструктором. І дітлахи видали чимало ідей, які потім компанія Lego перетворила на неймовірний екшеновий трейлер для «фільму-пограбування, який раптом стає мюзиклом». У ньому можна побачити титанову рибину, діамант вартістю у три мільярди-трильйони доларів, інцидент з льодяником, великі тачки та ще багато іншого.

Діти та режисери – одна команда

Том Рікард (Tom Rickard), гендиректор Hobby Film, розповів, що процес роботи над трейлером вимагав хорошої командної роботи від усіх учасників: «Під час нашої першої зустрічі ми й гадки на мали, який фільм зніматимемо, тож нам довелося попрацювати, щоб якось розпланувати всю кампанію та історію, яку ми будемо візуалізувати. І кожен, хто сидів тоді за столом, погодився, що ми не повинні махлювати. Ми не будемо самі втручатися у сценарій. Ми лише слідуватимемо за уявою дітей».

А режисер Кельструп зізнався: «Не стану заперечувати: у нас було чимало побоювань, коли ми передали весь контроль над креативом групці восьмирічних дітей. Ми, режисери, відомі тим, що дуже неохоче віддаємо контроль у чужі руки. Але потім ми почали за ними записувати і побачили, що діти в процесі гри здатні вирішувати поставлені завдання».

Рікард також додав, що кастинг був вирішальною частиною процесу: «Спочатку ми намагалися знайти таких дітей, які б вигадували найбожевільніші історії. Але, прислухавшись до них, ми зрозуміли, що навіть ті діти, які зовсім трішечки дивакуваті, можуть бути неймовірно кумедними. А тихі та задумливі виявилися здатні тихою сапою весь сюжет з ніг на голову перевернути. У декого з них був просто неперевершений талант оповідача, і вони всьому могли знайти логічне завершення».

Дебс Джеррард (Debs Gerrard), креативна директорка The Lego Agency, зазначила: «Ми переконані, що кожна дитина має вроджений талант до вирішення завдань. Тому ми хотіли втілити у життя те, як діти використовують творчий підхід, щоб з нашим новим конструктором ловити злочинців».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...

Илья и Катя Ануфриенко

6 советов «молодым львам» от участников YLC 2019 Ильи и Катерины Ануфриенко

Несмотря на то, что локальный конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 перенес даты проведения, это не значит, что нужно откладывать ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.