Компанія Lego планує запустити новий відеосервіс із доповненою реальністю. Називатися він буде Vidiyo, і в ньому користувачі зможуть створювати власні танцювальні відео та музичні кліпи, додавати до них різні стилі та спецефекти і ділитися ними з друзями. Загалом все це нагадує TikTok, але з молодшою аудиторією, суворішою модерацією та (чого й слід очікувати від Lego) з користувацьким інтерфейсом, який складається не з віртуальних кнопок та слайдерів, а з цілком реальних кубиків та іграшкових фігурок.
Щоб створити відео у Vidiyo, треба встановити застосунок та обрати пісню. Оскільки партнером компанії Lego в цьому проєкті стане Universal Music Group, вибір ліцензованої музики популярних гуртів, таких як 5 Seconds of Summer чи Imagine Dragons, обіцяє бути доволі широким. Принаймні 60-секундні семпли, з якими діти зможуть експериментувати в ході редагування своїх відеокліпів, у них точно будуть.
Втім, просто обрати фільтр та станцювати для таких кліпів буде недостатньо. Натомість дітям треба буде відсканувати фігурку Lego, яка має стати зіркою відео, та різноманітні кубики BeatBit. Ці кубики дають доступ до відповідних AR-спецефектів у застосунку Vidiyo (спалахи, конфетті тощо). Після цього діти можуть за бажанням станцювати поруч із віртуальною версією обраної іграшкової фігурки, збільшеної у багато разів. А потім це відео можна буде відредагувати та опублікувати. Тривалістю такі кліпи будуть від 5 до 20 секунд.
Головне – безпека
Одним із ключових аспектів Vidiyo, який, як сподівається Lego, вигідно відрізнятиме його від інших подібних застосунків, є ретельна модерація контенту. Весь контент, що завантажується у застосунок, спочатку перевіряється і завантаження будь-якого контенту, що містить інформацію, за якою можна ідентифікувати особу, буде блокуватися.
Скільки такі набори блоків та фігурок коштуватимуть поки що невідомо. Та й взагалі інформації про такий своєрідний TikTok для іграшкових фігурок Lego наразі небагато. Але проєкт Vidiyo має запуститися 1 березня, і до того часу Lego обіцяє розповісти про нього докладніше.
Це – не перший раз, коли Lego застосовує доповнену реальність.