• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Lego та IKEA створили цікавіші коробки для іграшок

28 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно Lego та IKEA реалізували свій перший спільний проєкт. Колекція Bygglek сполучає в собі те, що цим двом компаніям вдається найкраще – гру та порядок. Такі коробки для іграшок являють собою просте та кмітливе рішення: їхні кришка та внутрішня поверхня вкриті кріпленнями для блоків конструктора. Таким чином, коробки для іграшок можна причепити одна до одної й, за потреби, посунути всю цю піраміду одним махом. Коробки бувають чотирьох розмірів, а вмістити в них можна сотні цеглинок Lego.

До коробок Bygglek додається ще й власний набір цеглинок. А промо-фото показують, як можна перетворити конструктор та коробку для нього на пусковий майданчик для ракети, багатоповерховий будинок чи гігантського робота.

Батьки та діти

Початок цьому проєкту дав той споконвічний конфлікт між дітьми та їх батьками, який спалахує щоразу, коли настає час прибирати в коробку розкидані іграшки. Поспілкувавшись з психологами, дизайнери з’ясували, що діти часто не сприймають як безлад купу цеглинок Lego посеред кімнати. Для них це – творче середовище та ряд проєктів на різних стадіях готовності. От тільки це повністю суперечить прагненню дорослих навести в кімнаті порядок.

IKEA Play Report нещодавно з’ясував, що 47% дітей хотіли б більше часу проводити з батьками за грою. До того ж 90% батьків переконані, що гра – запорука щастя. Водночас дослідження Lego Play Well 2020 виявило, що 85% батьків вважають, що безлад дозволяє дітям почуватися невимушено та допомагає їм творчо розвиватися. Проте десь у половини батьків цей творчий безлад викликає занепокоєння і бажання почати прибирати, не чекаючи, доки дитина закінчить гратися.

Колекція Bygglek стала першим продуктом, створеним на основі спільних спостережень Lego та IKEA. Розробники сподіваються, що такі коробки для іграшок принесуть більше ігрових елементів у повсякденність.

Андреас Фредріксон (Andreas Fredriksson), шведський дизайнер, який співпрацює з IKEA, пояснив: «Де дорослі бачать безлад, там діти бачать творче середовище. А колекція Bygglek має на меті примирити ці два світогляди. До того ж вона пасує до інших продуктів Ikea, а отже споруди дітей можуть стати унікальними окрасами домашнього інтер’єру».

Расмус Логструп (Rasmus Løgstrup), дизайнер Lego, у дитинстві дуже захоплювався іграшками і й досі зберігає свій конструктор, яким грався сорок років тому. Під час прес-конференції він зазначив, що гратися з конструктором Lego йому дозволяли лише на вихідних, тому що цеглинки завжди розповзалися по всьому дому.

«Коли я був малим, ми зав’язували всі цеглинки конструктора у велику ковдру, – пригадав він. – А коли ми працювали над коробками Bygglek, мова йшла про те, як робити перерви в грі та повертатися до неї знову, не розкидавши елементи свого проєкту по всій підлозі».

Джерело

Теги: дизайнігрикреативпсихологія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025

У сучасному диджитал-світі щодня за нашу увагу змагаються два «гравці»: складні алгоритми соціальних платформ і людський мозок зі своїми фізіологічними обмеженнями й когнітивними упередженнями. Один — бездушна система, що вчиться...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.