Gra Agency провела ребрендинг для Київського симфонічного оркестру, розробивши для нього нову візуальну айдентику.

В агенції зазначають, що робили акцент на поєднанні сучасного та традиційного, вишуканого та вражаючого, аби привернути увагу нової аудиторії. На створення айдентики креаторів надихала динаміка інструментів, невидимі внутрішні зв’язки, які взаємодіють, як цілісний організм.

Для посилення візуального враження у афішах використали твори сучасних українських митців.

Зазначимо, 27 грудня 2019 року Київському симфонічному оркестру виповнилось 40 років. Сам колектив прагне позиціонувати себе не як «нудних зберігачів артефактів минулого», а як «активних творців сьогодення, що вміють задавати такий симфонічний драйв, який отримати можна хіба що на зірковому рок-концерті».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...