Київський симфонічний оркестр отримав нову айдентику від Gra Agency

Gra Agency провела ребрендинг для Київського симфонічного оркестру, розробивши для нього нову візуальну айдентику.

В агенції зазначають, що робили акцент на поєднанні сучасного та традиційного, вишуканого та вражаючого, аби привернути увагу нової аудиторії. На створення айдентики креаторів надихала динаміка інструментів, невидимі внутрішні зв’язки, які взаємодіють, як цілісний організм.

Для посилення візуального враження у афішах використали твори сучасних українських митців.

Зазначимо, 27 грудня 2019 року Київському симфонічному оркестру виповнилось 40 років. Сам колектив прагне позиціонувати себе не як «нудних зберігачів артефактів минулого», а як «активних творців сьогодення, що вміють задавати такий симфонічний драйв, який отримати можна хіба що на зірковому рок-концерті».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.