Куда девать нераспроданную одежду? Пустить ее на набивку для софы

Компания Balenciaga и дизайнер Гарри Нуриев создали прозрачную софу для Недели дизайна в Майами. Набивкой для нее послужила нераспроданная одежда – поврежденная или просто из устаревших коллекций. И вся эта яркая мешанина из одежды прошлых лет обернута в прозрачный винил.

Каркасом софы стал манекен, плотно укутанный в ткань.

Пресс-релиз компании поясняет, что эта софа – пример экологичного дизайна, когда одежда и другие материалы обретают новую жизнь. Таким образом компания надеется заинтересовать и других в поддержке устойчивого развития. А дизайнеры берут на себя задачу компенсировать природе тот ущерб, который наносит ей индустрия моды. И решением тут должна стать круговая экономика, по максимуму использующая любые ресурсы и отходы производства.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

В Україні з’явився бренд комбінезонів із зображенням картин українських митців OVERALL

Інтеграцію витворів мистецтва можна спостерігати в рекламних кампаніях світових брендів, в архітектурі, в кінематографі та інших сферах. Їхній перелік кожного дня доповнюється. Однак, найбільш ...

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

В Іспанії відкрився музей одного предмету

В іспанському місті Л’Асплуга-да-Франкулі на початку лютого відкрився музей одного предмету El Museu Particular. Це вітрина, за склом якої лише ...

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.