Компания Balenciaga и дизайнер Гарри Нуриев создали прозрачную софу для Недели дизайна в Майами. Набивкой для нее послужила нераспроданная одежда – поврежденная или просто из устаревших коллекций. И вся эта яркая мешанина из одежды прошлых лет обернута в прозрачный винил.

Каркасом софы стал манекен, плотно укутанный в ткань.

Пресс-релиз компании поясняет, что эта софа – пример экологичного дизайна, когда одежда и другие материалы обретают новую жизнь. Таким образом компания надеется заинтересовать и других в поддержке устойчивого развития. А дизайнеры берут на себя задачу компенсировать природе тот ущерб, который наносит ей индустрия моды. И решением тут должна стать круговая экономика, по максимуму использующая любые ресурсы и отходы производства.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Без галасливих туристів: композитор записав звуки затихлого Лондону

Дизайнер звуку та композитор Вілл Коен створив серію бінауральних записів, які відтворюють звуки затихлого Лондону у ці дивні часи.

Флешмоб #мистецтвовдома

Флешмоб в Instagram: українці відтворюють версії відомих картин

Арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись ...

Файлообмінник WeTransfer пропонує помалювати цифровими фарбами, доки файл завантажується

WeTransfer пропонує користувачам присвятити 90 секунд створенню власної картини цифровими фарбами, доки вони чекають на завантаження файлу.

Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

Цілком імовірно, що новий логотип Nissan буде двовимірним та з мінімалістичним дизайном, адже наразі тенденція до спрощення має сенс.

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Іконічні обкладинки музичних альбомів були «оновлені» з дотриманням соціального дистанціювання

Щоб донести до широкого загалу важливість дотримання соціальної дистанції, агенція Activista зробила редизайн обкладинок музичних альбомів.