Коктейль из логотипов

Графический дизайнер из Лондона, работающий под псевдонимом Reilly, объединил логотипы брендов премиум-класса и масс-маркета. Используя самые знаковые логотипы, он превращает Fendi в Fila, Stella McCartney — в Stella Artois. В его работах Dior приобретает очертания Nike, а Maison Margielaпревращается в McDonalds.

Внимание к этому эксперименту привлек креативный директор Dior Homme Крис ван Аш. Он сделал репост одной из работ дизайнера в инстаграме и поддержал идеи Рейли.

«На следующее утро мой инстаграм был практически взломан. Это было просто безумие», — делится своими впечатлениями дизайнер.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.