Йоркширська художниця та гравіювальниця Піппа Дирлага (Pippa Dyrlaga) перетворює папір на напрочуд складні витвори мистецтва.

Натхнення для своїх робіт вона черпає зі світу природи. Вона спеціалізується на виготовленні мереживних композицій з паперу, які зображають візерунчастих тварин та рослин, а також інші, химерніші образи. І кожна мікроскопічна деталь вдихає життя в плаский аркуш паперу, з якого починаються її витвори.

Все починається з аркуша паперу

Кожна її робота починається з ескізу олівцем на звороті аркуша, після чого вона заходиться вирізати контури зображення. Для цього художниця використовує макетний ніж X-Acto або скальпель. І весь цей час на лицевій стороні паперу робота набуває своїх обрисів. Кожна з композицій потребує не одну годину праці. Втім, художниця стверджує, що процес для неї не менш важливий, ніж кінцевий результат.

Природно, що для того, щоб папір витримав всі ці численні надрізи, він має бути досить цупким. Нещодавно Дирлага почала експериментувати з більш екологічними матеріалам. Зокрема, її увагу привернув японський папір «васі», який є водночас і міцним, і дуже легким.

Піппа Дирлага почала створювати такі паперові мережива у 2010 році, за рік до отримання ступеня магістра мистецтв у Міському університеті Лідса (Leeds Metropolitan University).

Для перших своїх робіт у цьому стилі вона використовувала простий білий папір. Проте останнім часом художниця почала експериментувати з кольором, розфарбовуючи свої роботи відтінками синього, чорного та золотого, що робить остаточний витвір ще більш вражаючим. Все постає як живе: і чагарі, і каміння, вкрите мохом…

Міфічне та потойбічне

Окрім природи іншим важливим джерелом натхнення для художниці є грецька міфологія. З неї Піппа Дирлага запозичає чимало мотивів. Як-от її робота «Психопомп» (Psychopomp), яка бере свою назву від міфічних істот, що ведуть душі померлих у потойбічний світ. Вони можуть бути духами або божествами, і їх часто зображають у тваринній подобі. Сама вона говорить про цю свою композицію так: «Її можна розділити на дві частини: день та ніч, життя та смерть. День – це життя та зростання і буяння рослин. Друга ж половина, з нічними тваринами та абстрактними візерунками, втілює у собі абстрактнішу ідею того, що настане потім».

Відколи художниця стала відомою у онлайн-просторі, вона чимало співпрацювала з рядом брендів та компаній. Серед них, зокрема, Йоркський університет, паперова фабрика Awagami та виробник модельних ножів Excel.

Інші роботи Дирлаги можна побачити на її сайті або Інстаграмі.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Графіті замість пульта управління: фарба-провідник перетворює будь-яку поверхню на інтерфейс

Дослідники знайшли спосіб використовувати графіті замість пульта управління, напиливши спеціальну фарбу на предмети повсякденного вжитку.

INSCIENCE онлайн-курс

INSCIENCE запускає онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки

Здоров’я — це не лише про наше тіло та м’язи. Що міцніше психічне здоров’я, то щасливіша людина. Це підтверджує наука ...

Крихітний музей для домашніх улюбленців: на що здатні художники, коли у них є вільний час

Кумедний музей для домашніх улюбленців, де можна знайти копії відомих картин, але з гризунами замість людей, було створено британським творчим дуетом.

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Платформа Playform пропонує кожному креатору тренувати штучний інтелект з нуля особисто для себе

Платформа Playform намагається зробити мистецьку сторону штучного інтелекту доступною для креаторів та пропонує зручний інтерфейс.

Borderlands Science: як відеогра допомагає науковцям вивчати мікрофлору людського тіла

Нова інтерактивна міні-гра Borderlands Science – це спосіб допомогти науковцям, які працюють у галузі біомедицини та вивчають мікрофлору людського тіла.