Картины, нарисованные тенью или люди из мусора

Тим Нобл и Сью Вебстер встретились в 1986 году во время учебы в Fine Art в Nottingham Trent University, и с того момента проработали вместе более семнадцати лет. Художники живут  в Лондоне. Там же они создают свои скульптуры, бросающие вызов общепринятым произведениям искусства.

То, что кажется безобразным нагромождением хлама и мусора, внезапно оказывается портретом из теней, проецируемых на стену галереи. Груды металлолома превращаются в совокупляющихся крыс, а гора мусора становится человеческими силуэтами. В целом особенностью творчества Нобла и Вебстер является использование ими нестандартного сырья – материальных отходов современного общества в сочетании с эфирным светом. Именно благодаря последнему кучи непонятного хлама и облекаются в некую форму.

Художники визуализуют тот вызов, который бросает нечто захватывающее и развлекательное использованному и брошенному. То, что считается мерзким или непотребным, подаётся как совершенно другой объект, которого наблюдатель не ожидает. И уж никак не ассоциирует мусор и отбросы с чем-то привычно прекрасным. .

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...