Как выглядит свободная женщина. Часть 1.

Ханс Фойрер родился в Швейцарии в 1939 году. Он изучал искусство на родине, работал художником-графиком, иллюстратором и арт-директором в нескольких рекламных агентствах Лондона. Этот опыт повлиял на выверенность его композиций и помог выработать личный авторский стиль фотографий. Известность его настигла в конце 60-х. С тех пор Ханс Фойер снимал для легендарного календаря Пирелли, для Vogue, Another, GQ, Elle, Numero, Stern и многих других изданий.

Пик его карьеры пришелся на 80-е. Тогда Фойрер снял легендарную африканскую рекламную кампанию для Kenzo, впоследствии ставшую одной из самых его известных работ. Ханс прославился как фотограф, выступающий за чистоту кадров — он не использует фильтры и почти не ретуширует фотографии, делая ставку на естественность.
«Я хочу показать свободную женщину, которая ничего не боится», – резюмирует сверхзадачу своего творчества Ханс Фойер.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

IKEA зображає домівки як крихітні (і екологічні) всесвіти

Наші домівки, навіть крихітні, стали офісами, школами, спортзалами, ресторанами та кінотеатрами і, як показує IKEA, перетворилися на справжні всесвіти.

Агенція NeoMam зобразила одним фото історичну еволюцію кожної кімнати в домі

Компанія American Home Shield сполучила фото 1821 та 2021 років і спробувала зазирнути в майбутнє, щоб показати історичну еволюцію кожної кімнати в домі.

Стилізовані під бекон шнурки підкоптили до випуску нових кросівок Nike

Ті, кому недостатньо, щоб їхнє взуття було схожим на бекон, мають шанс отримати шнурки, з якими воно ще й пахнутиме беконом.

Гостре питання про заокруглену лінію, або Що не так із логотипом Paramount+

Працюючи над логотипом Paramount+, креативники будували його у зворотному порядку: спочатку окресливши контур, а потім додавши світло і тінь.