Как видят мир люди с плохим зрением

С первого взгляда кажется, что кто-то размыл фото, дабы показать, как видят мир люди с плохим зрением.На самом деле это даже не фото, а написанные маслом картины южноафриканского художника Филиппа Барлоу.

О своих картинах Филипп сказал: “Хотя я работаю в далеко не новых традициях пейзажной живописи, мои картины отошли от стандартных пейзажей природы или же урбанистических пейзажей.  Я надеюсь, что при взгляде на них у зрителя будет возникать ощущение их реальности. Что пейзажи будут казаться ему странно знакомыми». 

Филлип живёт и рисует в Riebeek Kasteel, недалеко от Кейптауна. Возможно, именно в живописности этой местности и скрывается тайна настыщенности оттенков и яркости красок в его работах. 

Работы  Барлоу создают иллюзию размытых фотографий, словно снятых вне фокуса. Зачастую он изображает быстротечную жизнь города в жаркий день, но делает это в более интересных цветовых гаммах.  С помощью эффекта размытия, Барлоу хочет заставить воображение зрителя додумать сюжет. Используя игру света и тени, он исследует грань между между отображаением физического и духовного. «Я надеюсь мир, купаясь в свете, станет более прекрасным» – говорит Филлип.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...