Как прославиться с помощью аквариума. Часть 2.

Фотограф Ким Кивер живет и работает в Нью-Йорке. Он снимает масштабно-миниатюрные пейзажи, которые собирает в 200-литровом аквариуме, заполненном водой. Стекло аквариума он покрывает пигментной краской и гелем для создания эффекта присутствия облаков и атмосферы

1507385934356 214492 - Как прославиться с помощью аквариума. Часть 2.

 

Его потрясающие диорамы с пейзажами, леса и горы в стиле американской живописи середины 19 века просто завораживают. Используя разнообразную подсветку, Кивер добивается удивительных эффектов-

1507385934357 654840 - Как прославиться с помощью аквариума. Часть 2.

1507385934358 766294 - Как прославиться с помощью аквариума. Часть 2.

1507385934359 830007 - Как прославиться с помощью аквариума. Часть 2.

1507385934361 279041 - Как прославиться с помощью аквариума. Часть 2.

1507385934361 223710 - Как прославиться с помощью аквариума. Часть 2.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...