Как будут паковать цветы

В рамках школьного проекта студенты Линн Карлссон, Нина Клозе и Джонатан Алонсо Джонссон получили задание от шведской компании Swedbag, создающей упаковку для цветочных магазинов и лавок.

В их задачу входила разработка нового способа упаковывать цветы. Он должен был оказаться более рациональным, экологичным и коммуникативным. Молодые специалисты решили создать два вида упаковки для букетов — один для тёплой погоды, и второй (закрытый) для холодной погоды.

Полностью картонная упаковка закрывается с помощью ручки и специального верха. Это делает упаковку экологически чистой, поскольку в ней не используется клей или клейкая лента.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...