Экстраординарные уличные фото японского фотографа Шина Ногучи

Какая картинка возникает в вашей голове при слове «Япония»? Мозг выносящие рекламные ролики или восточные традиции распития чая, когда цветет сакура? И то, и другое – неотъемлемые части богатой на культуру страны – Японии.

Лучше всего эту страну можно узнать, смотря на нее глазами обычного человека во время прогулки. Именно таким образом можно постичь философию повседневной жизни японцев. Шина Ногучи – фотограф, который показывает свою страну именно так: не приукрашая, но сохраняя причудливые культурные нотки. Мы представляем вам подборку фотографий типичных японских улиц.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...