Яркий мир Зима и Зу

Не компьютер, как уже привычно, а бумага, шерсть нитки и прочие подручные материалы вдохновляют двух молодых парижан. Яркие предметы на белом фоне – вот их стиль.

Дуэт много работает и для рекламы. Творческий потенциал Зима и Зу уже оценили такие бренды как IBM, Microsoft, Hermès, TIME, The Washington Post, Der Spiegel, Центр Помпиду. Работы дуэта оценены наградами на профессиональных конкурсах DC Young Guns Awards (New York) и Illustrive Award (Berlin)  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Укрпошта» показала і запропонувала обрати найкращий дизайн для майбутніх платіжних карток

Як тільки буде прийнятий закон 2788-д щодо створення державного «поштового» банку, мільйони жителів України вже з кінця 2020-го – початку ...

На що була б схожа типова світова банкнота: закономірності дизайну паперових грошей

Вебсайт Money.co.uk нещодавно опублікував нове дослідження, у якому було розглянуто різноманітні естетичні атрибути паперових грошей з різних країн світу.

Легальний період для самітників: українські митці на карантині. Частина друга

До вашої уваги — друга частина статті Вікторії Кулікової про те, як відомі українські митці проводили час на карантині. У ...

Мережа супермаркетів Argos пропонує британцям вчитися барабанити на мисках та каструлях

Обличчям кампанії стала 10-річна барабанщиця Нанді Бушелл, яка опублікувала серію відеоуроків, щоб навчити британців барабанити на всьому, що є в домі.

Половинчасті речі: коли дизайн пристосовується до відеоконференцій

Пивний бренд Foster's останнім часом почав пропонувати людям купувати половинчасті речі, щоб зібрати кошти для фонду допомоги потерпілим від коронавірусу.

На що схожі шрифти, які символізують людство?

Ідея Typelab Space Collection полягала в тому, щоб створити колекцію шрифтів, які змогли б стати візуальним втіленням всієї культури людства.