Японский дизайнер использовал 1000 смартфонов для оформления фасада фирменного магазина компании Samsung

Японский дизайнер Токуджин Йошиока оформил экстерьер фирменного магазина Samsung в Токио, использовав для этой цели 1000 смартфонов. Этот дизайн приурочен к 10-летнему юбилею, который линейка Galaxy отмечает в этом году.

Фасад шестиэтажного здания заполнен разными моделями Samsung Galaxy, которые все вместе освещают эту монолитную конструкцию.

Целая армия смартфонов окружает главный вход, размещаясь на вращающихся полочках, которые синхронизируются таким образом, чтобы создавать переменчивую игру света и тени.

Магазин Galaxy в квартале Харадзюку является не только крупнейшей точкой продаж Samsung в Токио, но и первым постоянным магазином этого бренда в Японии.

Сотни смартфонов, заполнившие фасад здания, символизируют, по словам дизайнера, «видение будущего» компании Samsung. Торговый центр предлагает посетителям принять участие в ряде интерактивных мероприятий и будет использоваться в дальнейшем для демонстрации различных инноваций в сфере мобильных технологий.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.