Як журналістам захистити себе від крадіжки контенту. Всесвітня організація інтелектуальної власності проведе семінар у Києві

26 листопада 2019 року у київському iHUB відбудеться IP семінар для журналістів щодо захисту інтелектуальної власності. Його проводить Всесвітня організація інтелектуальної власності (WIPO) за сприяння Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Щодо захисту відео- та аудіоконтенту, створеного продюсерами, то справи йдуть на краще. Користувачі все більше розуміють негативний вплив від споживання нелегального контенту і шукають, де подивитися чи послухати законно. Окрім цього, стає більше прецедентів блокування такого контенту і притягнення до відповідальності його розповсюджувачів.

Що ж до журналістської інтелектуальної власності — тут залишається багато відкритих питань. У час постправди та фейків важливо бути озброєним знаннями, щоб не стати жертвою крадіжки контенту та вміти відрізнити легальний контент від піратського, чи ще гірше — самому через незнання не стати співучасником порушення авторських прав.

Про міжнародну практику боротьби з порушенням прав інтелектуальної власності у журналістській сфері на семінарі розкажуть

Томас Діллон, юридичний радник проекту “Building Respect for Intellectual Property” Всесвітньої організації інтелектуальної власності, Женева, Швейцарія, та

Ендрю Орловські, засновник Think of X, Лондон, Великобританія.

Катерина Федорова, директор Ініціативи “Чисте небо”, розповість про ставлення до інтелектуальної власності зі сторони споживачів контенту.

Окрім ролі інтелектуальної власності у діяльності журналістів, доповідачі розкриють питання необхідності захисту прав інтелектуальної власності у ЗМІ.

Семінар буде корисний усім, хто хоча б раз був автором статті, яку скопіювали і розмістили без дозволу на сторонньому ресурсі. А також тим, хто створює унікальний текстовий контент, але не знає, як його захистити.

Усі ці питання будуть розкриті на семінарі 26 листопада у iHUB за адресою вул. Хрещатик, 10.

Подія триватиме з 10:00 до 17:45.

Мова проведення заходу – англійська із синхронним перекладом українською.

Кількість учасників обмежена.

Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/aLsSFihjks3tnnd77

SІлюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Михайло Головачко

Михайло Головачко, Head of Design у Havas Kyiv Design: «Дизайнер живе своєю професією кожен день»

Продовжуємо знайомитись і знайомити вас з молодими українськими креаторами. Сьогодні про свою професію, її переваги та недоліки розповідає Михайло Головачко, ...

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

15-16 серпня відбудеться Кураж — улюблена київська денна вечірка та барахолка

Музики на Куражі завжди багато, але, продовжуючи денні вечірки, Кураж нагадує, що літо необхідно жити в танці. Цього разу на ...