Це перший та поки єдиний український бренд, який пропонує сертифіковану органічну косметику. Всі продукти в лінійці створені на основі трав та ягід, які характерні для України й споконвіку використовувалися в народних рецептах краси.
 Для клієнта було принциповим і надзвичайно важливим наголосити на тому, що ця косметика унікальна, якісна і зроблена саме в Україні.

В ході роботи ми прагнули поєднати естетику сучасного дизайну та українську культурну спадщину. Рушникові орнаменти центральних регіонів України стали основою візуальної мови бренду, проте, жодне зображення чи орнамент не були скопійовані з історичних артефактів. Всі автентичні образи використовувалися лише як джерело натхнення, щоб створити щось цілком нове та сучасне.

Орнамент на кожній пляшці розповідає про трав'яний склад конкретного продукту. Споріднені продукти, такі як, наприклад, шампунь та бальзам, з подібними композиціями складників мають різні зображення, однак, стиль та основні графічні елементи залишаються незмінними. Так ми розділили загальну продуктову лінійку на підгрупи.

Бренд комунікує одночасно і велич і простоту за допомогою квіткових букетів, які на перший погляд є симетричними. Насправді, всі орнаменти мають «зворушливі помилки», ніби взяті зі справжніх ручних вишивок, або ж створені самою природою. Це спосіб сказати про натуральне походження косметики та підтримати гасло «Життя всередині».

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.

coronavirus-fight-club-platforma-1

Platforma пропонує вступити до Coronavirus Fight Club…

…і випускає колекцію мила. А точніше – скрінсейвери для смартфонів, які нагадують про найважливіші на сьогодні дії. Зазвичай люди торкаються ...

Художниця Олена Левська про роль книжкової ілюстрації в розвитку креативного мислення

Коли людина починає креативно мислити? З перших днів, з першої миттєвості, коли вона починає розрізняти предмети, з першого почутого слова. ...

Без галасливих туристів: композитор записав звуки затихлого Лондону

Дизайнер звуку та композитор Вілл Коен створив серію бінауральних записів, які відтворюють звуки затихлого Лондону у ці дивні часи.