Изящная сладость на один зубик

 Дизайнерское агентство помогло Cadbury придумать название и дизайн упаковок, в которых находятся 14 кусочков шоколадных пирожных. Продукт ориентирован, главным образом, на женскую аудиторию, и выпускается в трёх вариантах: шоколад, шоколад-апельсин и шоколад-мята.

При оформлении упаковки для Amaze Bites были использованы яркие цвета и живой текст, который чётко говорит о том, что представляет собой этот продукт: наслаждение и счастье. Поскольку в дизайне использовано больше текста, чем изображений, создаётся впечатление, что упаковка говорит с потребителем, призывая его побаловать себя чем-то великолепным.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.