Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати моделей через вебкамеру, публікуючи фото у своєму Instagram.

За тиждень Альбі провів фотосесії з трьома моделями – італійкою Еліс Пагані і К’ярою Шельсі, а також з росіянкою Аліною Бобилєвою. Фотограф робив скріншоти через FaceTime – додаток для відеодзінків.

«Ми з Алісою на карантині, нас розділяє 200 кілометрів. Тільки-но спонтанно сфотографував її на веб-камеру з ноутбука. Самоізоляція не означає, що ми повинні перестати творити. Нам пощастило жити в епоху, коли у нас є для цього всі необхідні ресурси», – написав Алесіо.

В основному Альбі займається портретною фотографією – в коментарях користувачі відмічали, що навіть з поганою якістю вебкамери йому вдалось зробити живі портрети. Коли фотографу дорікнули, що моделі просто робили селфі, Алесіо розповів, що сам вибудовував кадр і говорив моделі, як саме позувати: «Звичайно, моделі робили це самі, але хіба не те ж саме відбувається при зйомках на «нормальну» камеру?», – запитує фотограф.

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Джерело

А ось креатори-фрілансери Браян Сідбенд (Brian Siedband) і Горді Сенг (Gordy Sang) створили розмальовку «Абетка коронавірусу», яку можна завантажити собі і роздрукувати. А також пристрій, який назавжди відіб’є у вас бажання торкатись свого обличчя.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...