• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Японський професор винайшов екран телевізора, який можна скуштувати

29 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Японський професор винайшов екран телевізора, який можна скуштувати
Share on FacebookShare on Twitter

Японський професор Хомі Міяшіта з Університету Мейдзі розробив Taste the TV, новий гаджет, який дозволяє користувачам скуштувати те, що вони бачать на екрані.

Прототип складається з ароматизаторів, які активуються, облизуючи поверхню телевізора. Пристрій, розроблений для тих, хто працює в кулінарній галузі. Можна використовувати як інструмент для перевірки смаку як для кухарів, так і для сомельє. Згідно з демонстрацією нижче, у телевізор вбудовано кілька програм, наприклад «тренування сомельє», «смак фортепіано» та «відеочат зі смаком». Міяшіта сподівається, що винахід можна використовувати як платформу для завантаження смаків, схожу на цифрову музичну бібліотеку.

Японський професор винайшов екран телевізора, який можна скуштувати

Завдяки Taste the TV глядачі тепер можуть насолоджуватися новим сенсорним доповненням завдяки каруселі з 10 смаками, яка в поєднанні може імітувати смаки певної їжі, від шоколаду до піци. Після змішування поєднання смаків поширюється на екран телевізора за допомогою гігієнічної плівки для задоволення споживачів, повідомляє Reuters.

Функція облизування їжі через трубочку призначена для того, щоб підвищити здатність спостерігачів, які страждають від зв’язку, з’єднуватися та взаємодіяти, хоча це обмежено через коронавірус.

Японський професор винайшов екран телевізора, який можна скуштувати

«Мета полягає в тому, щоб дати людям можливість отримати щось на кшталт їжі в ресторані на іншому кінці світу, навіть залишаючись вдома», — сказав професор Університету Мейдзі.

Окрім пропонування різноманітних можливостей домашнього харчування, Міяшіта сказав, що його винахід також можна використовувати, щоб допомогти кухарям навчатися дистанційно або використовувати його в дегустаційних іграх та вікторинах.

Телевізор на смак вже давно в роботі, і тизер пристрою був випущений на початку жовтня цього року. Концепція «синтезатора смаку» була обговорена Міяшітою ще навесні 2020 року. Міяшіта оцінює, що його виготовлення буде коштувати близько ¥100 000 JPY (приблизно 875 доларів США), хоча наразі нічого не підтверджено.

Подивіться на прототип нижче.

📺 ‘Taste the TV’: A Japanese professor has developed a prototype lickable TV screen that can imitate food flavors https://t.co/JWVhiU94z1 pic.twitter.com/ZgxmfTf1Xn

— Reuters (@Reuters) December 23, 2021

Джерело 1, 2


Читайте також:

Мобільні додатки Nike та Etsy стали «альпіністами» у цей святковий сезон: звіт

Теги: креативрозвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.