Японська компанія встановила картонний автомат для продажу напоїв

Японія заслужено вважається країною з найбільшою щільністю автоматів із продажу всякої всячини на душу населення. По всій країні встановлено понад 5 мільйонів таких автоматів, тобто на кожні 23 особи припадає один автомат. У такий спосіб можна придбати що завгодно: від харчів та напоїв до спідньої білизни чи парасольок. Але в офісі креативної компанії Hacomo розташований автомат, не схожий на жоден інший – картонний автомат для продажу напоїв.

Ця величенька шафа вміщає в собі десятки видів напоїв. У нещодавно оприлюдненому демонстраційному відео можна побачити, як дівчина кидає монетку у проріз та натискає кнопку і автомат видає їй банку з кавою. Після цього камера зазирає всередину автомату в той час, як співробітник поповнює запаси напоїв. За картонними дверима сховане плетиво з гумових резинок та зчеплених між собою картонних шухлядок із клапанами.

Слід зазначити, що співробітники компанії Hacomo не лише використовують такий картонний автомат для продажу напоїв – вони його самі спроєктували та змайстрували. На цьому, власне, компанія Hacomo і спеціалізується – вона створює набори типу «зроби сам» для любителів конструювати щось із картону. Тож такий оригінальний автомат є їхнім найновішим проєктом.

Ніщо не досконале

Як показує відео, автомат цілком нормально функціонує, видаючи напої. Щоправда, він, здається, цілком покладається на чесність своїх користувачів, оскільки напій можна отримати, просто натиснувши на кнопку, але не вкинувши монетку. До того ж він не використовує електрику, тож насправді не може видавати охолоджені чи гарячі напої (ось чому кнопки під кавою чесно підписані «теплувата»).

Втім, варто визнати, що дизайн такого автомату, безумовно, чудовий. Навіть якщо він протримається лише до першого ж вибуху банки з газованою водою чи необережного перехожого з сірниками чи запальничкою. З іншого боку, його набагато простіше пересунути з місця на місце, якщо порівняти зі звичайними автоматами для продажу напоїв. Та й трусити його, щоб віддав банку, можна без побоювань – навіть якщо він на вас перекинеться, то не розчавить на місці.

На жаль, Hacomo наразі не пропонує покупцям такі великі картонні автомати для продажу напоїв. А от менший, лише на три варіанти напоїв, придбати можна.

Серед інших нещодавно оприлюднених проєктів Hacomo є, зокрема, й такий (теж картонний) костюм дракона:

Джерело

А от деяким автоматам треба платити не монетками. А стусанами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.