Японська компанія встановила картонний автомат для продажу напоїв

Японія заслужено вважається країною з найбільшою щільністю автоматів із продажу всякої всячини на душу населення. По всій країні встановлено понад 5 мільйонів таких автоматів, тобто на кожні 23 особи припадає один автомат. У такий спосіб можна придбати що завгодно: від харчів та напоїв до спідньої білизни чи парасольок. Але в офісі креативної компанії Hacomo розташований автомат, не схожий на жоден інший – картонний автомат для продажу напоїв.

Ця величенька шафа вміщає в собі десятки видів напоїв. У нещодавно оприлюдненому демонстраційному відео можна побачити, як дівчина кидає монетку у проріз та натискає кнопку і автомат видає їй банку з кавою. Після цього камера зазирає всередину автомату в той час, як співробітник поповнює запаси напоїв. За картонними дверима сховане плетиво з гумових резинок та зчеплених між собою картонних шухлядок із клапанами.

Слід зазначити, що співробітники компанії Hacomo не лише використовують такий картонний автомат для продажу напоїв – вони його самі спроєктували та змайстрували. На цьому, власне, компанія Hacomo і спеціалізується – вона створює набори типу «зроби сам» для любителів конструювати щось із картону. Тож такий оригінальний автомат є їхнім найновішим проєктом.

Ніщо не досконале

Як показує відео, автомат цілком нормально функціонує, видаючи напої. Щоправда, він, здається, цілком покладається на чесність своїх користувачів, оскільки напій можна отримати, просто натиснувши на кнопку, але не вкинувши монетку. До того ж він не використовує електрику, тож насправді не може видавати охолоджені чи гарячі напої (ось чому кнопки під кавою чесно підписані «теплувата»).

Втім, варто визнати, що дизайн такого автомату, безумовно, чудовий. Навіть якщо він протримається лише до першого ж вибуху банки з газованою водою чи необережного перехожого з сірниками чи запальничкою. З іншого боку, його набагато простіше пересунути з місця на місце, якщо порівняти зі звичайними автоматами для продажу напоїв. Та й трусити його, щоб віддав банку, можна без побоювань – навіть якщо він на вас перекинеться, то не розчавить на місці.

На жаль, Hacomo наразі не пропонує покупцям такі великі картонні автомати для продажу напоїв. А от менший, лише на три варіанти напоїв, придбати можна.

Серед інших нещодавно оприлюднених проєктів Hacomo є, зокрема, й такий (теж картонний) костюм дракона:

Джерело

А от деяким автоматам треба платити не монетками. А стусанами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...