Японська компанія встановила картонний автомат для продажу напоїв

Японія заслужено вважається країною з найбільшою щільністю автоматів із продажу всякої всячини на душу населення. По всій країні встановлено понад 5 мільйонів таких автоматів, тобто на кожні 23 особи припадає один автомат. У такий спосіб можна придбати що завгодно: від харчів та напоїв до спідньої білизни чи парасольок. Але в офісі креативної компанії Hacomo розташований автомат, не схожий на жоден інший – картонний автомат для продажу напоїв.

Ця величенька шафа вміщає в собі десятки видів напоїв. У нещодавно оприлюдненому демонстраційному відео можна побачити, як дівчина кидає монетку у проріз та натискає кнопку і автомат видає їй банку з кавою. Після цього камера зазирає всередину автомату в той час, як співробітник поповнює запаси напоїв. За картонними дверима сховане плетиво з гумових резинок та зчеплених між собою картонних шухлядок із клапанами.

Слід зазначити, що співробітники компанії Hacomo не лише використовують такий картонний автомат для продажу напоїв – вони його самі спроєктували та змайстрували. На цьому, власне, компанія Hacomo і спеціалізується – вона створює набори типу «зроби сам» для любителів конструювати щось із картону. Тож такий оригінальний автомат є їхнім найновішим проєктом.

Ніщо не досконале

Як показує відео, автомат цілком нормально функціонує, видаючи напої. Щоправда, він, здається, цілком покладається на чесність своїх користувачів, оскільки напій можна отримати, просто натиснувши на кнопку, але не вкинувши монетку. До того ж він не використовує електрику, тож насправді не може видавати охолоджені чи гарячі напої (ось чому кнопки під кавою чесно підписані «теплувата»).

Втім, варто визнати, що дизайн такого автомату, безумовно, чудовий. Навіть якщо він протримається лише до першого ж вибуху банки з газованою водою чи необережного перехожого з сірниками чи запальничкою. З іншого боку, його набагато простіше пересунути з місця на місце, якщо порівняти зі звичайними автоматами для продажу напоїв. Та й трусити його, щоб віддав банку, можна без побоювань – навіть якщо він на вас перекинеться, то не розчавить на місці.

На жаль, Hacomo наразі не пропонує покупцям такі великі картонні автомати для продажу напоїв. А от менший, лише на три варіанти напоїв, придбати можна.

Серед інших нещодавно оприлюднених проєктів Hacomo є, зокрема, й такий (теж картонний) костюм дракона:

Джерело

А от деяким автоматам треба платити не монетками. А стусанами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Проєкт Guideline від Google був розроблений, щоб люди з порушеннями зору могли брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон.

АЗК WOG запустив проєкт з переробки кавової гущі

АЗК WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) в рамках ЕКО-платформи «До природи з добром» запустили проєкт з ...

BUD, Katacult і Banda випустили «Книгу легендарних вечірок України»

BUD, Katacult і Banda випустили «Книгу легендарних вечірок України»

Бренд BUD компанії AB InBev Efes Україна, музичне видання Katacult і креативне агентство Banda підготували і випустили «Книгу легендарних вечірок ...