Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ.
Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 року. З 1991 року фестиваль отримав акредитацію FIAPF (Міжнародна федерація асоціацій кінопродюсерів) за спеціалізацією дебютного і студентського кіно.
На кінофестивалі дебютували такі знамениті режисери, як Фред Келемен, Том Тиквер, Франсуа Озон, Олексій Балабанов, Стівен Долдрі, Денні Бойл і багато інших відомих особистостей.
Головним завданням агенції було створення нової ключової ідеї кінофестивалю, головного повідомлення та, можливо, першої масштабної рекламної кампанії за всю історію «Молодості».
Роботу почали з проведення бренд-сесії з командою фестивалю. Під час бренд-сесії команда IAMIDEA agency зрозуміла, що «Молодість» — це культурний опікун для своєї головної аудиторії. Мудрий і поважний бренд, який вже розібрався у світі авторського кіно й тепер допомагає розібратись іншим. Тим часом фільми фестивалю — це ніби делікатеси для розуму, що необхідні кожному, хто прагне розширювати культурні горизонти, вдосконалюватись і відкривати щось нове в собі й навколишньому середовищі.
Далі, тісніше поспілкувавшись із людьми, в агенції зрозуміли, у чому саме полягає головна відмінність авторського кіно від «попкорн-культурних» фільмів. «Попкорн-культурні» фільми залишають після перегляду поверховий спектр відчуттів: сподобалось, не сподобалось або таке собі кіно. Тоді як авторське кіно, наче хороше вино, розкривається із часом. З’являються нові запитання, нові здогадки, нові емоції, нове розуміння. В агенції це назвали «постфестивальний синдром».
«Люди не виходять після сеансу авторського кіно із чітким розумінням побаченого. Вони виходять з купою питань у голові й намагаються зрозуміти, що ж це було, чому саме так і як це збагнути. Ці питання супроводжують глядачів ще довгий час, і саме в цьому полягає головна цінність фестивалю. Так народилася нова стратегічна ідея “Молодості” — КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ», — розповідає креативний директор IAMIDEA, Ігор Фінашкін.
У головних роликах розказали та показали частинку того самого «постфестивального синдрому». Стан, який кожен переживає по-своєму. Думки, що наздоганяють нас та інколи перетворюються на миттєвий шум. Вирази наших облич під час нових роздумів. І ті самі роздуми…
Режиссером роликів став Юрій Кузнєцов, а над продакшеном працювала молода, але досвідчена команда Adje Prodburo.
Ключове повідомлення і слоган перетворились на ідеї для різних каналів комунікації: ролики для ТБ й діджитал, борди, радіо і навіть у стікерпаки.
А нещодавно креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON.