Гулять по воде вдвоем…

Оба художника – ровесники (1935 года рождения), оба прошли непростой путь, достойный описания в романе, познакомились в 1958 году в Париже, подружились и стали работать вместе, а позже оба переехали в США, где реализовали ряд потрясающих проектов, чем и прославились, уже как дуэт Christo&Jeanne-Claude.

В 2009 году Жан-Клод Дена ушел из жизни. В память друга Христо Йовачев взялся за реализацию проекта, о котором оба художника мечтали очень давно – Плавучий Пирс.

Грандиозная инсталляция была открыта 18 июня 2016 года на озере Изео в северной Италии. Пирсы-дорожки изготовлены из плавающих пластиковых кубов-понтонов, на которые натянута специальная мерцающая желтая ткань. Теперь на самые отдаленные острова глубокого озера можно дойти пешком.

 

Плавучие пирсы будут открыты до 6 июля 2016 года. Христо предупреждает, что свободный проход по ним напрямую зависит от погоды – в ветер и шторм доступ на пирсы будет закрыт.

Христо Йовачев: “Нас здесь должно быть двое”…

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...