Греческий – значит, любимый

Проект Metaxa by Lovegreece — это совместная работа двух культовых греческих брендов. Одному из них уже 125 лет, а второму — лишь 4 года. Metaxa является производителем известных спиртных напитков из Греции, а Lovegreece — это молодая дизайнерская компания, знаменитая своими хлопчатобумажными футболками и сумками, а также минималистской эстетикой.

В 2016 году компания The House of Metaxa обратилась к специалистам Lovegreece с просьбой разработать новую лимитированную серию культового напитка METAXA 7 Stars. Цель проекта состояла в том, чтобы привнести настоящий греческий дух в уже известный дизайн алкогольного напитка. Лимитированное издание METAXA 7 Stars отличается свежими цветами и уникальным летним настроением.

Сочетание золотого, синего и белого цветов олицетворяют Кикладские ландшафты и архитектуру, золотистые лучи солнца и его волшебное отражение в Эгейском море. В дополнение к бутылке в Lovegreece разработали эксклюзивную коллекционную линейку футболок, сумок и других сувениров.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.