Гамбургер не для всех

Может ли это стать началом конца фаст-фуда? После запуска однодневного роскошного ресторана в Токио, компания McDonald’s представила элитный бургер Maestro Classic. Пока бургер доступен только в Швеции, и, чтобы попробовать его, необходимо нечто большее, чем просто зайти в ближайший ресторан McDonald’s. Впервые в истории известной фаст-фуд сети посетителям потребуется забронировать столик, чтобы насладиться Maestro Classic.

«Нам хотелось предложить нашим самым преданным покупателям уникальные и запоминающиеся впечатления, которые ждут их, когда они впервые попробуют гамбургер Maestro, — объяснил директор по маркетингу в McDonald’s Sweden Джефф Джекетт (Jeff Jackett). — У них ещё никогда не было возможности забронировать столик в своём любимом ресторане McDonald’s».

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Plan B: в Sergey Makhno Architects створили проєкт будинку на глибині 15 метрів

Команда студії Sergey Makhno Architects розробила інноваційну концепцію підземного будинку — Plan B. «Якщо ти не прислухаєшся до світу, не ставишся ...

Креатори з Сінгапуру ініціювали обмін краєвидами з вікон

Проєкт Window Swap дозволяє користувачам з різних міст світу обмінятися краєвидами, які видно з їх вікон, щоб бодай так відволіктися від щоденної рутини.

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми

Навесні ми писали про старт нового українського проєкту на підтримку прав ЛГБТ+ спільноти «Союзники в дії». Реалізує його ГО «Точка ...

Агентство Reynolds and Reyner провело редизайн упаковок мороженого «Три Ведмеді»

За 19 лет ассортимент бренда «Три Ведмеді» заметно расширился. Компания вошла в тройку лучших производителей Украины. Но появилась и проблема ...

Двоповерховий салон літака обіцяє і спальні місця в економ-класі, і соціальну дистанцію

Американський стартап Zephyr Aerospace розробив для авіаліній дизайн, який передбачає двоповерховий салон літака та комбінацію крісла з ліжком для економ-класу. ...