Філіп Годас перетворює ікони поп-культури на скаменілі черепи

Ілюстратор, майстер комп’ютерної анімації та спецефектів і поціновувач поп-культури Філіп Годас (Filip Hodas) став досить широко відомим своїм вмінням створювати похмурі антиутопії на основі тієї ж таки популярної культури. Він малює легко впізнаваних персонажів з мультфільмів спотвореними, заіржавленими та всіма забутими десь у спустошеному світі після настання апокаліпсису. А цього разу він вирішив додати своїм витворам тривимірності. У своїй новій серії цей празький дизайнер створив мультиплікаційні черепи. Тобто скаменілі черепи ікон поп-культури. Вони й справді виглядають так, наче тисячоліттями пролежали під землею, аж доки якийсь допитливий археолог їх не відкопав. Деталізована текстура та наукоподібні «латинські» видові назви змушують їх здаватися ще реалістичнішими.

Canaria Tweetea – США, 1941 р.
Homo Popoculis – США, 1929 р.

Працюючи над серією мультиплікаційних скаменілостей, Годас прагнув вдосконалити свої навички створення цифрових скульптур та поекспериментувати з новими графічними програмами (наприклад Zbrush). Дизайнер обрав для своєї серії робіт таких персонажів як Губка Боб, Гуфі та Мінні Маус і створив сюрреалістичний погляд у далеке майбутнє.

Mus Minnius – США, 1928 р.

Губку Боба впізнаєш за скаменілим черепом…

«Мені завжди подобалося робити черепи. Тож я вирішив поєднати це своє захоплення тривимірною графікою з кількома зі своїх улюблених мультперсонажів, які мені так подобалися в дитинстві», – розповів Годас на своєму сайті.

Spongia Bobæ – США, 1999 р.

«Спочатку я хотів зробити їх стилізованими. Щось на кшталт скаменілих решток динозаврів, виставлених у музеї. Але потім я вирішив цього не робити, тому що тоді складно було впізнати з першого погляду, де чий череп, особливо якщо б від них були відколоті шматки і все було вкрите тріщинами. Тому я зробив їх не такими пошкодженими і додав деякі деталі, щоб скаменілі черепи трошки більше скидалися на самих себе. Для створення мультиплікаційного контрасту всі ці реалістичні черепи розміщені на яскравому насиченому тлі».

«Працюючи над кожним черепом я намагався щось поліпшити у своєму робочому процесі. Як результат, можна помітити досить сильні візуальні відмінності між першою («Canis Goofus») та останньою («Anas Scroogius») роботами серії», – пояснив дизайнер.

Canis Goofus – США, 1932 р.
Anas Scroogius – США, 1947 р.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...