Ілюстратор, майстер комп’ютерної анімації та спецефектів і поціновувач поп-культури Філіп Годас (Filip Hodas) став досить широко відомим своїм вмінням створювати похмурі антиутопії на основі тієї ж таки популярної культури. Він малює легко впізнаваних персонажів з мультфільмів спотвореними, заіржавленими та всіма забутими десь у спустошеному світі після настання апокаліпсису. А цього разу він вирішив додати своїм витворам тривимірності. У своїй новій серії цей празький дизайнер створив мультиплікаційні черепи. Тобто скаменілі черепи ікон поп-культури. Вони й справді виглядають так, наче тисячоліттями пролежали під землею, аж доки якийсь допитливий археолог їх не відкопав. Деталізована текстура та наукоподібні «латинські» видові назви змушують їх здаватися ще реалістичнішими.

Canaria Tweetea – США, 1941 р.
Homo Popoculis – США, 1929 р.

Працюючи над серією мультиплікаційних скаменілостей, Годас прагнув вдосконалити свої навички створення цифрових скульптур та поекспериментувати з новими графічними програмами (наприклад Zbrush). Дизайнер обрав для своєї серії робіт таких персонажів як Губка Боб, Гуфі та Мінні Маус і створив сюрреалістичний погляд у далеке майбутнє.

Mus Minnius – США, 1928 р.

Губку Боба впізнаєш за скаменілим черепом…

«Мені завжди подобалося робити черепи. Тож я вирішив поєднати це своє захоплення тривимірною графікою з кількома зі своїх улюблених мультперсонажів, які мені так подобалися в дитинстві», – розповів Годас на своєму сайті.

Spongia Bobæ – США, 1999 р.

«Спочатку я хотів зробити їх стилізованими. Щось на кшталт скаменілих решток динозаврів, виставлених у музеї. Але потім я вирішив цього не робити, тому що тоді складно було впізнати з першого погляду, де чий череп, особливо якщо б від них були відколоті шматки і все було вкрите тріщинами. Тому я зробив їх не такими пошкодженими і додав деякі деталі, щоб скаменілі черепи трошки більше скидалися на самих себе. Для створення мультиплікаційного контрасту всі ці реалістичні черепи розміщені на яскравому насиченому тлі».

«Працюючи над кожним черепом я намагався щось поліпшити у своєму робочому процесі. Як результат, можна помітити досить сильні візуальні відмінності між першою («Canis Goofus») та останньою («Anas Scroogius») роботами серії», – пояснив дизайнер.

Canis Goofus – США, 1932 р.
Anas Scroogius – США, 1947 р.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

1200х628 time to win time

Міжнародний фестиваль реклами «Белый Квадрат» оголошує нові дати проведення

24-26 червня в Мінську пройде один з найбільших фестивалів креативності Східної Європи — Міжнародний фестиваль реклами «Белый Квадрат». На даний ...

Ракета анонс

Бургер в ізоляції, а ти? Інструкція з правилами карантину від RAKETA

Перша українська доставка їжі RAKETA нагадує про можливість безпечної безконтактної доставки, а такоє інші прості правила самоізоляції в новій серії ...

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.

опитування

Результати опитування українських представників креативних індустрій

Минулого тижня компанія PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України проводила опитування українських представників креативних індустрій про те, ...

coronavirus-fight-club-platforma-1

Platforma пропонує вступити до Coronavirus Fight Club…

…і випускає колекцію мила. А точніше – скрінсейвери для смартфонів, які нагадують про найважливіші на сьогодні дії. Зазвичай люди торкаються ...