Элитный дизайн для элитного напитка

Для новой марки бренди, которая выпускается в Сардинии, дизайнерами из креативного агентства Bluestepstudio была придумана эксклюзивная упаковка. Лимитированная серия из 700 бутылок бренди De Monterra выпущена с сертификатом о том, что напиток выдерживался более 7 лет.

Фото: packagingoftheworld.com

Бутылка оформляется этикеткой особого стиля. Продаётся она вместе с выполненной на заказ деревянной коробкой.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми

Навесні ми писали про старт нового українського проєкту на підтримку прав ЛГБТ+ спільноти «Союзники в дії». Реалізує його ГО «Точка ...

Агентство Reynolds and Reyner провело редизайн упаковок мороженого «Три Ведмеді»

За 19 лет ассортимент бренда «Три Ведмеді» заметно расширился. Компания вошла в тройку лучших производителей Украины. Но появилась и проблема ...

Двоповерховий салон літака обіцяє і спальні місця в економ-класі, і соціальну дистанцію

Американський стартап Zephyr Aerospace розробив для авіаліній дизайн, який передбачає двоповерховий салон літака та комбінацію крісла з ліжком для економ-класу. ...

Розмови про дизайн: Креативна Практика запускає серію міні-фільмів про дизайн

Розмови про дизайн: Креативна Практика запускає серію міні-фільмів про дизайн

Напередодні запуску курсу «Основи дизайну» від Креативної Практики, команда поспілкувалась з експертами проєкту та записала серію інтерв’ю. В них говорили ...

IKEA пропонує влаштувати віртуальний редизайн інтер’єру

Компанія IKEA звернулася до ряду провідних дизайнерських студій, щоб ті спробували візуалізувати серію концептів для віртуального редизайну інтер’єру