Джон Хикс возглавит команду дизайнеров браузера Opera для компьютеров

В его задачи будет входить, в частности, развитие и совершенствование интерфейса Opera для компьютеров, которым пользуются более 55 миллионов человек.

До того, как стать частью команды Opera, Джон Хикс работал в крупнейших IT-компаниях, таких как Mozilla, Skype и Spotify. Он разрабатывал логотипы, эмотиконы, интерфейсы и фирменные стили для крупнейших технологических брендов. Будучи автором логотипов Mozilla и MailChimp, Джон Хикс сегодня является знаковой фигурой в области дизайна.

Хикс, прежде уже работавший над иконками и графикой для Opera, теперь будет разрабатывать и реализовывать комплексную стратегию развития интерфейса десктопного браузера Opera, который известен своей элегантной простотой, сочетающейся с высокой функциональностью.

«Может показаться, что дизайн софта – это работа индивидуалистов, но на самом деле успех зависит от командного духа. Я счастлив стать частью такой сильной команды и иметь возможность разрабатывать для  Opera новые решения в области дизайна», – отметил Джон Хикс.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.