• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

До виходу нового фільму про Бетмена Oreo будує Готем з печива

11 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд печива Oreo та герой коміксів Бетмен знову об’єднали свої зусилля, чому й присвячується нова лімітована серія печива. У відео, яким супроводжується ця промокампанія, можна побачити доволі цікаву спробу відтворити місто Готем з печива Oreo.

Розпочинається цей ролик, який сполучає в собі дві іконічні для кожного американця речі, зображеннями всілякої бетменської символіки на печиві. А потім ми бачимо драматичну панораму Готема, збудованого з печива.

За минулі роки чимало фільмів про Бетмена було витримано у монохромній чорно-білій кольоровій гамі, яка є посиланням на класичні фільми жанру нуар. Таку само естетику підхопила й креативна команда Saatchi & Saatchi Düsseldorf, обігравши в цьому контексті контрастні кольори печива Oreo.

Натхненням для ролика стали численні загадки, які можна було побачити в коміксах про Бетмена. Водночас це відео заохочує глядачів брати участь в численних цифрових активаціях кампанії, створених агенцією MediaMonks.

І так, всі ці тематичні варіанти печива із зображеннями Бетмена можна буде знайти на полицях магазинів.

Як зазначає Крістіан Ангут, старший креативний директор Saatchi & Saatchi: «Бетмен є справжнім іконічним образом, який знайомий всім нам. І він завжди був дуже темним персонажем. За допомогою загадок ми знайшли спосіб поєднати Бетмена з грайливою ДНК Oreo, зберігаючи автентичність обох цих фантастичних брендів».

А К’яра Міссіо, директорка з маркетингу Mondeléz Europe, додає: «Це — чудова можливість створити ігрову активацію разом із таким популярним та іконічним персонажем. Активацію, сторітелінг якої спирається на загадки і дозволяє фанатам взаємодіяти із всесвітом Бетмена та поринути в цей світ, виходячи за рамки того, що їм пропонує фільм. Саме така взаємодія і допомагає нам налагодити контакт зі споживачами, водночас нагадуючи їм, що в житті завжди є місце грі».

Ця колаборація була запущена у час, коли шанувальники Бетмена по всьому світу з нетерпінням чекають виходу нового фільму з Робертом Паттінсоном, Зої Кравіц та Коліном Фарреллом у головних ролях.

Джерело


Читайте також:

Компанія Oreo відтворила з печива заставку «Гри престолів».

Oreo Cakesters повернуться на полиці магазинів (і практично вимерлого сервісу з оренди відеокасет).

Теги: дизайнкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.