Бренд печива Oreo та герой коміксів Бетмен знову об’єднали свої зусилля, чому й присвячується нова лімітована серія печива. У відео, яким супроводжується ця промокампанія, можна побачити доволі цікаву спробу відтворити місто Готем з печива Oreo.
Розпочинається цей ролик, який сполучає в собі дві іконічні для кожного американця речі, зображеннями всілякої бетменської символіки на печиві. А потім ми бачимо драматичну панораму Готема, збудованого з печива.
За минулі роки чимало фільмів про Бетмена було витримано у монохромній чорно-білій кольоровій гамі, яка є посиланням на класичні фільми жанру нуар. Таку само естетику підхопила й креативна команда Saatchi & Saatchi Düsseldorf, обігравши в цьому контексті контрастні кольори печива Oreo.
Натхненням для ролика стали численні загадки, які можна було побачити в коміксах про Бетмена. Водночас це відео заохочує глядачів брати участь в численних цифрових активаціях кампанії, створених агенцією MediaMonks.
І так, всі ці тематичні варіанти печива із зображеннями Бетмена можна буде знайти на полицях магазинів.
Як зазначає Крістіан Ангут, старший креативний директор Saatchi & Saatchi: «Бетмен є справжнім іконічним образом, який знайомий всім нам. І він завжди був дуже темним персонажем. За допомогою загадок ми знайшли спосіб поєднати Бетмена з грайливою ДНК Oreo, зберігаючи автентичність обох цих фантастичних брендів».
А К’яра Міссіо, директорка з маркетингу Mondeléz Europe, додає: «Це — чудова можливість створити ігрову активацію разом із таким популярним та іконічним персонажем. Активацію, сторітелінг якої спирається на загадки і дозволяє фанатам взаємодіяти із всесвітом Бетмена та поринути в цей світ, виходячи за рамки того, що їм пропонує фільм. Саме така взаємодія і допомагає нам налагодити контакт зі споживачами, водночас нагадуючи їм, що в житті завжди є місце грі».
Ця колаборація була запущена у час, коли шанувальники Бетмена по всьому світу з нетерпінням чекають виходу нового фільму з Робертом Паттінсоном, Зої Кравіц та Коліном Фарреллом у головних ролях.
Читайте також:
Компанія Oreo відтворила з печива заставку «Гри престолів».
Oreo Cakesters повернуться на полиці магазинів (і практично вимерлого сервісу з оренди відеокасет).