Для шопингующих кофеманов

Дизайнер из Дании Марекс Мелекис (Mareks Melecis) из MarMel Studio придумал несложную упаковку, позволяющую держать стакан с горячим или холодным напитком прямо на тележке для покупок. У самого дизайнера маленький сын, поэтому он пьёт много кофе – каждый день и в любом удобном месте. Однако очень непросто делать покупки, одновременно держать стакан с кофе и присматривать за ребёнком. Чтобы облегчить жизнь таких же как он, дизайнер разработал складной держатель для стакана, который можно крепить к тележке для покупок.

Фото: packagingoftheworld.com

Он изготовлен из одного листа гофрированного картона, который легко приобретает нужную форму. Два выреза позволяют подвешивать держатель на край тележки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Добре портфоліо» поповнилось роботами студентів Креативної Практики

«Добре портфоліо» поповнилось роботами студентів Креативної Практики

Нещодавно Креативна Практика випустила перший набір студентів зі свого пілотного курсу «Основи дизайну». Їм запропонували виконати завдання для соціальних ініціатив ...

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

Проєкт української дизайнерки Ольги Тахтарової визнали кращим на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки». Дизайнерка створила упаковку для ...

Селфі на захід сонця: художник створює фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів

У вечірніх сутінках художник Джон Маршалл може стати ким завгодно, адже саме тоді він створює свої фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів.

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Анімаційна студія Happy Hippie Lab спільно з компанією Because Production знімають мультфільм «Муніме». Це 4-хвилинна історія пригод маленького хлопчика, який зранку прокидається ...

Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

Метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя після карантину.

Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту ...