Дизайнеры создали шрифт, который визуально увеличивает объем текста

Диджитал агентство MSCHF разработало шрифт с засечками Times Newer Roman, который визуально почти не отличается от обычного Times New Roman, но буквы в нем шире. Благодаря этому текст, написанный тем же кеглем, занимает больше места. Об этом сообщает Lifehacker.

Дизайнеры MSCHF взяли за основу бесплатный шрифт с засечками Nimbus Roman № 9, метрики которого практически полностью идентичны шрифту Times New Roman. Именно последний чаще всего используют для написания академических текстов.

Разработчики расширили каждую букву на 5 – 10 %, из-за чего текст стал занимать больше места, но визуально шрифт почти не изменился.

По оценке авторов, пятнадцатистраничный текст с одинарным межстрочным интервалом, написанный 12 кеглем Times Newer Roman, содержит на 13% меньше слов, чем такой же по объему текст, написанный Times New Roman: 5833 слова против 6680.

Разработчики уточнили, что шрифт лучше использовать для документов в pdf-формате, поскольку для чтения в Word шрифт придется устанавливать отдельно, через что план может не сработать. Также использование шрифта будет бесполезным в том случае, если требуется определенное количество слов или символов, а не страниц.

Скачать Times Newer Roman можно на официальном сайте.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

Проєкт української дизайнерки Ольги Тахтарової визнали кращим на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки». Дизайнерка створила упаковку для ...

Селфі на захід сонця: художник створює фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів

У вечірніх сутінках художник Джон Маршалл може стати ким завгодно, адже саме тоді він створює свої фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів.

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Анімаційна студія Happy Hippie Lab спільно з компанією Because Production знімають мультфільм «Муніме». Це 4-хвилинна історія пригод маленького хлопчика, який зранку прокидається ...

Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

Метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя після карантину.

Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту ...

Продакшн студія Canada нагадує про креативний потенціал нудьги

Креативна команда продакшен студії Canada зробила відео про креативний потенціал нудьги, зібравши його зі свого чималого архіву минулих робіт.