• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ребрендинг покритий соусом. Design Bridge для кафе хот-догів

29 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ребрендинг покритий соусом. Design Bridge для кафе хот-догів
Share on FacebookShare on Twitter

Design Bridge у Нью-Йорку отримав справжнє задоволення від своєї нещодавно розробленої ідентичності для улюбленого хот-дога та знакового закладу на Манхеттені — Crif Dogs. Використовуючи мазки червоного та гірчично-жовтого кольорів, це додає експериментальної гри бренду.

Заснована у 2001 році, попередня айдентика Crif Dogs занадто багато покладалася на «легкий, незрілий гумор», і фізичний простір потребував оновлення. Jeff Bell, керівний директор, нещодавно придбав бізнес після того, як понад десять років працював у PDT та Crif Dogs, і звернувся до Design Bridge, щоб оновити бренд, він прагнув зобразити справжню ідентичність бізнесу: «знаковий магазин хот-догів у Нью-Йорку, який відверто кажучи, робить найкращі доги в місті».

Crif Dogs

Від логотипа до повного дизайну інтер’єру та всього іншого між ними, Crif Dogs тепер має новий вигляд, який має на меті утримати та розширити аудиторію. «Вони пішли глибше, ніж я думав, щоб зрозуміти ДНК бренду, щоб переосмислити його, але все ще залишаючись вірними своїм корінням у Нью-Йорку, — каже Джефф. — Я надав занадто багато інформації, і вони змогли видобути важливі дорогоцінні камені. Наш новий брендинг ідеально підходить для бренду».

Design Bridge
Crif Dogs

За даними Design Bridge, Crif Dogs виглядав «незрілим, без смаку та застарілим», особливо, коли ви знали, що це ворота до одного з найкрутіших барів Нью-Йорка. Агентство створило новий логотип, вивіски та товари разом з візуальною мовою, що демонструє вуличну фотографію, яка передає веселий та «ніколи не сплячий» дух Нью-Йорка. Зображення покриті грайливими каракулями в гірчично-жовтому та червоному кольорах, що передбачають «атмосферу вуличного художника, як ширшу метафору того, як працює місто: ніколи не закінчений, завжди у стані гри».

«Ми хотіли створити фірмовий стиль бренду, з яким могли б весело провести час співробітники та клієнти, — каже директор з дизайну Marlee Bruning. — Наш простий чорно-білий логотип — це лише відправна точка — це каракулі кетчупу та гірчиці, які втілюють бренд у життя та підтримують його у постійній зміні та актуальності. Система каракулів також діє тактично на кухні — замовлення можна обвести в меню, назви, написані на пакетах для хот-догів тощо. В результаті маємо згуртований, але динамічний бренд, який виглядає класичним, але завжди з підморгуванням».

«Висловлюючи дух бренду у стилі дорослих, ми успішно відродили заклад Нью-Йорка та допомогли Crif Dogs повернути свій культовий статус», — додає креативний директор Mike Perry.

Джерело


Читайте також:

Щоб прорекламувати свій шоколад, Cadbury посадив на білборди австралійців

Теги: айдентикабрендингкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.