Design Bridge у Нью-Йорку отримав справжнє задоволення від своєї нещодавно розробленої ідентичності для улюбленого хот-дога та знакового закладу на Манхеттені — Crif Dogs. Використовуючи мазки червоного та гірчично-жовтого кольорів, це додає експериментальної гри бренду.
Заснована у 2001 році, попередня айдентика Crif Dogs занадто багато покладалася на «легкий, незрілий гумор», і фізичний простір потребував оновлення. Jeff Bell, керівний директор, нещодавно придбав бізнес після того, як понад десять років працював у PDT та Crif Dogs, і звернувся до Design Bridge, щоб оновити бренд, він прагнув зобразити справжню ідентичність бізнесу: «знаковий магазин хот-догів у Нью-Йорку, який відверто кажучи, робить найкращі доги в місті».
Від логотипа до повного дизайну інтер’єру та всього іншого між ними, Crif Dogs тепер має новий вигляд, який має на меті утримати та розширити аудиторію. «Вони пішли глибше, ніж я думав, щоб зрозуміти ДНК бренду, щоб переосмислити його, але все ще залишаючись вірними своїм корінням у Нью-Йорку, — каже Джефф. — Я надав занадто багато інформації, і вони змогли видобути важливі дорогоцінні камені. Наш новий брендинг ідеально підходить для бренду».
За даними Design Bridge, Crif Dogs виглядав «незрілим, без смаку та застарілим», особливо, коли ви знали, що це ворота до одного з найкрутіших барів Нью-Йорка. Агентство створило новий логотип, вивіски та товари разом з візуальною мовою, що демонструє вуличну фотографію, яка передає веселий та «ніколи не сплячий» дух Нью-Йорка. Зображення покриті грайливими каракулями в гірчично-жовтому та червоному кольорах, що передбачають «атмосферу вуличного художника, як ширшу метафору того, як працює місто: ніколи не закінчений, завжди у стані гри».
«Ми хотіли створити фірмовий стиль бренду, з яким могли б весело провести час співробітники та клієнти, — каже директор з дизайну Marlee Bruning. — Наш простий чорно-білий логотип — це лише відправна точка — це каракулі кетчупу та гірчиці, які втілюють бренд у життя та підтримують його у постійній зміні та актуальності. Система каракулів також діє тактично на кухні — замовлення можна обвести в меню, назви, написані на пакетах для хот-догів тощо. В результаті маємо згуртований, але динамічний бренд, який виглядає класичним, але завжди з підморгуванням».
«Висловлюючи дух бренду у стилі дорослих, ми успішно відродили заклад Нью-Йорка та допомогли Crif Dogs повернути свій культовий статус», — додає креативний директор Mike Perry.
Читайте також:
Щоб прорекламувати свій шоколад, Cadbury посадив на білборди австралійців