Чтобы весь мир услышал…

Рекламная кампания Veuve Clicquot Rose Scream your Love позволяет сделать это самым смелым и неожиданным образом. Бутылка шампанского сопровождается рупором, с помощью которого можно кричать о своей любви. Удивительно, но рупор родился в Японии, стране, где люди известны своей сдержанностью.

Кампания Scream your Love позволяет мужчинам прокричать о своей любви в рупор, чтобы их услышал весь мир, Бренд быстро оценил эту идею и выпустил тематические аксессуары к шампанскому, которые позволяют сделать событие ещё более особым и запоминающимся. Многоразовая переноска для бутылки розового шампанского может использоваться в качестве ведёрка со льдом, или превращаться в рупор.

Подарочный набор можно усовершенствовать, выбрав подарочную коробку, в которую помещается рупор, бутылку шампанского и два фужера.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Починаючи з 2011 року, японський креатор Тацуя Танака щодня створює крихітну сценку з повсякденного життя для свого «календаря мініатюр».

Креативна Практика покаже цикл лекцій «Основи дизайну» в «Планета Кіно»

Цикл лекцій «Основи дизайну» від Креативної Практики — це двогодинна подорож у царину графічного дизайну. В рамках показу — питання ...

Нідерландська дизайнерка перетворює пігулки на комах

Дизайнерка перетворює пігулки на комах, порівнюючи різноманіття таблеток з різноманіттям комах у живій природі.

У Лондоні з’явилися білборди, які вимірюють забруднення повітря

Білборди, які вимірюють забруднення повітря, зображають вкриті квітами легені, які допомагають візуалізувати чистоту повітря поблизу.

Платформа Photocrowd оголосила 10 найкращих «картопляних» фото

Онлайн-платформа для фотографів провела конкурс Potato Photographer of the Year та обрала десять найкращих цьогорічних «картопляних» фото.