Чтобы весь мир услышал…

Рекламная кампания Veuve Clicquot Rose Scream your Love позволяет сделать это самым смелым и неожиданным образом. Бутылка шампанского сопровождается рупором, с помощью которого можно кричать о своей любви. Удивительно, но рупор родился в Японии, стране, где люди известны своей сдержанностью.

Кампания Scream your Love позволяет мужчинам прокричать о своей любви в рупор, чтобы их услышал весь мир, Бренд быстро оценил эту идею и выпустил тематические аксессуары к шампанскому, которые позволяют сделать событие ещё более особым и запоминающимся. Многоразовая переноска для бутылки розового шампанского может использоваться в качестве ведёрка со льдом, или превращаться в рупор.

Подарочный набор можно усовершенствовать, выбрав подарочную коробку, в которую помещается рупор, бутылку шампанского и два фужера.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми

Навесні ми писали про старт нового українського проєкту на підтримку прав ЛГБТ+ спільноти «Союзники в дії». Реалізує його ГО «Точка ...

Агентство Reynolds and Reyner провело редизайн упаковок мороженого «Три Ведмеді»

За 19 лет ассортимент бренда «Три Ведмеді» заметно расширился. Компания вошла в тройку лучших производителей Украины. Но появилась и проблема ...

Двоповерховий салон літака обіцяє і спальні місця в економ-класі, і соціальну дистанцію

Американський стартап Zephyr Aerospace розробив для авіаліній дизайн, який передбачає двоповерховий салон літака та комбінацію крісла з ліжком для економ-класу. ...

Розмови про дизайн: Креативна Практика запускає серію міні-фільмів про дизайн

Розмови про дизайн: Креативна Практика запускає серію міні-фільмів про дизайн

Напередодні запуску курсу «Основи дизайну» від Креативної Практики, команда поспілкувалась з експертами проєкту та записала серію інтерв’ю. В них говорили ...

IKEA пропонує влаштувати віртуальний редизайн інтер’єру

Компанія IKEA звернулася до ряду провідних дизайнерських студій, щоб ті спробували візуалізувати серію концептів для віртуального редизайну інтер’єру

Studio flash on grey background

Depositphotos презентує проєкт «Стокова фотографія вчора і сьогодні»

Міжнародний фотобанк Depositphotos провів перше глибоке дослідження кардинальних змін у стоковій фотографії за останні 10 років. Мета проєкту «Стокова фотографія ...