Что стоит за вашими айфонами. Художник разоблачает

Ай Вэйвэй представил на биеннале OpenART 2015 характерную инсталляцию Think Different. How to hang workers’ uniforms («Думай иначе. Как подвесить рабочую спецодежду»). 300-метровая работа – это живое высказывание против условий труда, с которыми сталкиваются рабочие на фабриках в Китае.

Произведение состоит из 375 комбинезонов, подвешенных вдоль одной из торговых улиц города Эребру в Швеции. В инсталляции использована фирменная спецодежда Foxconn Technology Group, крупнейшего производителя электроники в мире и основного поставщика Apple. Самоубийства, беспорядки и смертность на производстве – неизбежность при бесчеловечном обращении с работниками. Название работы соотносится со слоганом компании Apple, от использования которого она отказалась в 2002 году. 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...