• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд Liquid Death розфарбував скейтборди кров’ю скейтбордиста (заради благодійності, звісно)

25 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Легенда скейтбордингу Тоні Гок від самого початку підтримував бренд води в бляшанках Liquid Death, став його амбасадором і навіть «продав свою душу» цій компанії, підписавши контракт, який зберігатиме чинність «до кінця світу та на віки-вічні, дія якого, зокрема, поширюється на будь-яке можливе загробне життя, реінкарнацію або інше подібне посмертне існування».

Скейтбордист, який визнає, що дрібний шрифт в підписаному ним довічному контракті він не читав, зцідив пробірку зі своєю кров’ю, щоб бренд Liquid Death змішав її з фарбою і у такий спосіб прикрасив скейтборди.

Нормальні бренди такого від своїх амбасадорів-знаменитостей не вимагають. І тим паче не вимагають вони, щоб ті жертвували кров на виробництво продукції. Але Liquid Death – не нормальний бренд. В нього є і відьомські прокляття, і зомбі-апокаліпсис, і ще багато чого.

Всього таких скейтбордів було зроблено сто.

Про випуск цієї лімітованої серії бренд повідомив, оприлюднивши відео, в якому Тоні Гок здає кров, сидячи на складі, де він зазвичай тренується. Мусимо попередити: голка цілком реальна, тож тим, хто не може дивитися на кров, може стати зле від перегляду.

Це відео, як і інші кампанії бренда, було створене агенцією Humanaut.

Ще трохи крові

Природно, що такому безцеремонному бренду як Liquid Death, який складає огудні пісні з коментарів своїх ненависників, не потрібна була традиційна амбасадорська промокампанія. Натомість його команді спала на думку ідея поділитися краплиною своєї ДНК, і з цією ідеєю вони й звернулися до скейтбордиста.

«Він посміявся і сказав, що ідея йому подобається, – пригадує Енді Пірсон, креативний віцепрезидент компанії. – До того ж, він за своє життя вже й так чимало крові пролив на рампах скейт-парків, тож пожертвувати ще трохи не було для нього проблемою».

Логістика цієї кампанії навіть в умовах пандемії не становила нічого складного. Просто до скейтбордиста прислали лікаря-флеболога, щоб той взяв кров, і нотаріуса, щоб засвідчив процедуру.

Щоправда, ніхто з креативників Liquid Death досі ще не намагався робити фарбу з кров’ю, щоб розписати нею скейтборди, тож їм довелося дослідити це питання і проконсультуватися з лікарем.

Готовий продукт прикрасили маскот Liquid Death «вбивця спраги» та пташиний череп, який є символом Тоні Гока.

Прибуток від продажу цих скейтбордів буде перераховано двом благодійним організаціям: 5 Gyres, яка бореться із пластиковим забрудненням, та The Skatepark Project, яка будує спортивні майданчики в малозабезпечених районах.

Всі скейти були розпродані за якихось 20 хвилин.

Джерело

Теги: гумордизайнмаркетинг і комунікаціїспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025
Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.