• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд Liquid Death розфарбував скейтборди кров’ю скейтбордиста (заради благодійності, звісно)

25 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Легенда скейтбордингу Тоні Гок від самого початку підтримував бренд води в бляшанках Liquid Death, став його амбасадором і навіть «продав свою душу» цій компанії, підписавши контракт, який зберігатиме чинність «до кінця світу та на віки-вічні, дія якого, зокрема, поширюється на будь-яке можливе загробне життя, реінкарнацію або інше подібне посмертне існування».

Скейтбордист, який визнає, що дрібний шрифт в підписаному ним довічному контракті він не читав, зцідив пробірку зі своєю кров’ю, щоб бренд Liquid Death змішав її з фарбою і у такий спосіб прикрасив скейтборди.

Нормальні бренди такого від своїх амбасадорів-знаменитостей не вимагають. І тим паче не вимагають вони, щоб ті жертвували кров на виробництво продукції. Але Liquid Death – не нормальний бренд. В нього є і відьомські прокляття, і зомбі-апокаліпсис, і ще багато чого.

Всього таких скейтбордів було зроблено сто.

Про випуск цієї лімітованої серії бренд повідомив, оприлюднивши відео, в якому Тоні Гок здає кров, сидячи на складі, де він зазвичай тренується. Мусимо попередити: голка цілком реальна, тож тим, хто не може дивитися на кров, може стати зле від перегляду.

Це відео, як і інші кампанії бренда, було створене агенцією Humanaut.

Ще трохи крові

Природно, що такому безцеремонному бренду як Liquid Death, який складає огудні пісні з коментарів своїх ненависників, не потрібна була традиційна амбасадорська промокампанія. Натомість його команді спала на думку ідея поділитися краплиною своєї ДНК, і з цією ідеєю вони й звернулися до скейтбордиста.

«Він посміявся і сказав, що ідея йому подобається, – пригадує Енді Пірсон, креативний віцепрезидент компанії. – До того ж, він за своє життя вже й так чимало крові пролив на рампах скейт-парків, тож пожертвувати ще трохи не було для нього проблемою».

Логістика цієї кампанії навіть в умовах пандемії не становила нічого складного. Просто до скейтбордиста прислали лікаря-флеболога, щоб той взяв кров, і нотаріуса, щоб засвідчив процедуру.

Щоправда, ніхто з креативників Liquid Death досі ще не намагався робити фарбу з кров’ю, щоб розписати нею скейтборди, тож їм довелося дослідити це питання і проконсультуватися з лікарем.

Готовий продукт прикрасили маскот Liquid Death «вбивця спраги» та пташиний череп, який є символом Тоні Гока.

Прибуток від продажу цих скейтбордів буде перераховано двом благодійним організаціям: 5 Gyres, яка бореться із пластиковим забрудненням, та The Skatepark Project, яка будує спортивні майданчики в малозабезпечених районах.

Всі скейти були розпродані за якихось 20 хвилин.

Джерело

Теги: гумордизайнмаркетинг і комунікаціїспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

Банкінг як модна філософія

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.