Бразильская кампания превращает флаги стран в графические дорожные карты

Mestiça Agency (Бразилия) разработало цифровую и печатную кампанию для продвижения коллекции книг о континентах. Заказчик – бразильский журнал Viaje Mais (издательская компания «Editora Europa»).

Креаторы по-другому взглянули на флаги пяти стран: графические элементы каждого стяга превратили в дорожные карты. К примеру, Белая полоса на флаге Аргентины выглядит как дорога к заходящему солнцу, а синий крест Норвегии показывает, что есть множество путей для исследования этой страны.

Также для кампании задействовали флаги Австралии, Чили и США.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

Проєкт української дизайнерки Ольги Тахтарової визнали кращим на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки». Дизайнерка створила упаковку для ...

Селфі на захід сонця: художник створює фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів

У вечірніх сутінках художник Джон Маршалл може стати ким завгодно, адже саме тоді він створює свої фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів.

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Анімаційна студія Happy Hippie Lab спільно з компанією Because Production знімають мультфільм «Муніме». Це 4-хвилинна історія пригод маленького хлопчика, який зранку прокидається ...

Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

Метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя після карантину.

Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту ...

Продакшн студія Canada нагадує про креативний потенціал нудьги

Креативна команда продакшен студії Canada зробила відео про креативний потенціал нудьги, зібравши його зі свого чималого архіву минулих робіт.